Paint Stick...
Fra : Glubs

Dato : 16-05-01 21:53

Jeg står for at skulle male min lejlighed, men har mistet min Paint Stick
(den ER nu god til vægge!!).
Er der nogen her i gruppen, der ved, hvor man kan købe dem? Jeg fik min
gennem Tv-Shop, men de fører dem ikke længere...

Mvh
Lars Okkerstrøm

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 17-05-01 01:10

Glubs wrote:

> Jeg står for at skulle male min lejlighed, men har mistet min Paint Stick
> (den ER nu god til vægge!!).
> Er der nogen her i gruppen, der ved, hvor man kan købe dem? Jeg

En male-pude?
De findes i både Bilka, Bauhaus og sikkert en del flere steder.

--Johan

Fra : Lars

Dato : 17-05-01 09:27

"Johan Myhre Andersen" <jma@cpk.auc.dk> wrote in message
> En male-pude?
> De findes i både Bilka, Bauhaus og sikkert en del flere steder.
>
> --Johan

Ikke bare en malepude - jeg tænker på en speciel malerulle, hvor man suger
maling op i skaftet (som er hult, med et stempel i), så rullen får maling
herfra.

Lars