VW Golf Florida 1.8 fra 1990 stjålet i Odd~
Fra : Tim

Dato : 07-11-04 12:30

Min stakkels lille bil med registreringsnummeret RC 38 545 er
forsvundet fra parkeringspladsen med indkørsel fra Holsteinsgade i
Odder (Altas parkeringsplads for de lokale) mellem kl. 18:45 i går
lørdag 6/11 2004 og i dag søndag kl. 11:00. Den er en koksgrå bil med
en tynd rød stribe rundt om bilen, og har en lille bule i førersidens
bagdør.

Hvis der er nogen, der har set den, så må I selvfølgelig gerne sige
til; men mere relevant: er der nogen, der har erfaring med denne slags
sager og har en fornemmelse af, hvor sandsynligt det er, jeg ser den
igen, og i hvilken stand den kan tænkes at findes?

Jeg har ikke kaskoforsikring, så næsten uanset hvad er jeg på
skideren.

På forhånd tak for hjælpen
Tim

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-11-04 14:51

> [...]
> igen, og i hvilken stand den kan tænkes at findes?
>
> Jeg har ikke kaskoforsikring, så næsten uanset hvad er jeg på

Du ser den nok ikke. Og hvis du gør er det temmeligt sandsynligt at den er
smadret. Desværre.

P.S. Jeg har ikke set den.

Fra : Rasmus

Dato : 07-11-04 16:59

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote in message

> Du ser den nok ikke. Og hvis du gør er det temmeligt sandsynligt at den er
> smadret. Desværre.

.....du er da noget pessimistisk, en gammel Golf er der ikke økonomi i at
stjæle, bilen er sikkert blevet stjålet fordi en eller anden idiot har haft
brug for et transportmiddel.

Jeg kender en som fik stjålet hans Opel Kadett i Vejle, 3 uger senere fandt
politiet den i Vollsmose ved Odense.

Jeg er ret sikker på at din bil står på en eller anden parkeringsplads,
problemet er bare at der skal være nogle som opdager at den er brudt op og
gider ringe til politiet (hvilket nok er det største problem).

mvh
Rasmus

Fra : ENN

Dato : 07-11-04 18:16

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemet er bare at der skal være nogle som opdager at den er brudt op og
> gider ringe til politiet (hvilket nok er det største problem).

Politiet er desværre tit ligeglade, har fundet 2 biler på parkeringspladsen
ved vort arbejde - politiet gad ikke engang se på dem (pladerne var revet
af - men det var temmeligt nye biler) osv. trods flere henvendelser, det
virker som om de er helt ligeglade.

Jeg gider i hvert fald ikke spilde flere telefonpenge på at ringe når
politiet er ligeglade.

Fra : phk

Dato : 07-11-04 20:11

"ENN" <AAb@nomail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (pladerne var revet af - men det var temmeligt nye biler) osv. trods flere
> henvendelser, det virker som om de er helt ligeglade.

Politiet ringer til ejeren som så har ansvaret for at hente dem, med mindre
forsikringen har taget over.

> Jeg gider i hvert fald ikke spilde flere telefonpenge på at ringe når
> politiet er ligeglade.

Forkert indstilling. Måske en dag du finder en bil som har været brugt til
en forbrydelse som politiet hellere vil bruge tid på at efterforske ..

Der bliver stjålet 10.000 biler om året ... hvor mange biler synes du
politiet skal "interessere sig for" ..??

--
Per, Esbjerg

Fra : ENN

Dato : 07-11-04 20:18

Fra : phk

Dato : 07-11-04 20:47

> [...]

Når du svarer skal du sørge for at starte på en tom linje. Ellers tror alle
at du bare har gengivet det hele og ikke svaret - begge dele er forkerte.

Nej, det betyder at de biler du har fundet ikke er blevet efterlyst i
forbindelse med f.eks. røveri eller andet mere kriminelt end biltyveri.

--
Per, Esbjerg

Fra : Peewee

Dato : 07-11-04 20:00

Prøv
http://www.tyveknaegten.dk/

Per

Fra : Tim

Dato : 07-11-04 21:04

On Sun, 7 Nov 2004 19:59:31 +0100, "Peewee" <peewee@jubii..dk> wrote:

>Prøv
>http://www.tyveknaegten.dk/
>
>Per

Tak for tippet - det er hermed indtastet.

Mvh
Tim

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 12:34

On Sun, 07 Nov 2004 12:30:06 +0100, Tim <basic_haxor@luserusers.com>
wrote:

> [...]
>sager og har en fornemmelse af, hvor sandsynligt det er, jeg ser den
>igen, og i hvilken stand den kan tænkes at findes?

Det er forhåbentlig ikke den her:

så er den desværre totalskadet iflg. politiet.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Tim

Dato : 08-11-04 18:16

>Det er forhåbentlig ikke den her:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=269280
>
>så er den desværre totalskadet iflg. politiet.

Nej, heldigvis ikke. Men der er intet nyt om den. Nåmmen, i det
mindste bor jeg ikke i Odder, men arbejder i Silkeborg, så jeg har to
en halv times transport hver vej med en hel masse busser.

Nårh jo, sådan *er* det jo faktisk. Pis også...