Køleskab i bilen
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-11-04 12:01

Er der et mærke der har et godt pris/kvalitets forhold, eller bare er godt
og holdbart? Lille størrelse. Købes hvor? Som i sikkert så småt kan gætte,
regner jeg med at skulle nærmest bo i den nye i den første tid
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : phk

Dato : 07-11-04 12:45

> Er der et mærke der har et godt pris/kvalitets forhold, eller bare er godt
> og holdbart? Lille størrelse. Købes hvor? Som i sikkert så småt kan gætte,
> regner jeg med at skulle nærmest bo i den nye i den første tid

Har du overvejet hvor du får strøm fra?

Billig = utæt. Så hvis du bliver nødt til at afbryde strømmen får du varm
mad ret hurtigt.

Igloo 40 - sådan en har jeg, den er kåret som bedst i test for nogle år
siden. Pris omkring 1.000 kr. hos campingforhandlere.

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren Blom

Dato : 07-11-04 14:31

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev
> Er der et mærke der har et godt pris/kvalitets forhold, eller bare er godt
> og holdbart? Lille størrelse. Købes hvor?

Få dig en Audi RS6, der er der stik til el køletaske i bagagerummet, det
fingere fint

> Som i sikkert så småt kan gætte, regner jeg med at skulle nærmest bo i
> den nye i den første
> tid

Så glad håber jeg aldrig at blive for en bil, at jeg vil bo i den.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-11-04 15:28

> Få dig en Audi RS6, der er der stik til el køletaske i bagagerummet, det
> fingere fint

Det er den ikke ene om, der i andre oxo, bla. mener jeg der er i næst-nyeste
aftapning af Octavia. Og bagagerummet er stort nok selv i en alm. HB,.til
at den får permanent ophold, samtidig med at det kan bruges, til det, det er
beregnet .

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-11-04 18:22

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev
> Få dig en Audi RS6, der er der stik til el køletaske i bagagerummet, det
> fingere fint

Det er der også i en Focus C-max, Ghia.

> Så glad håber jeg aldrig at blive for en bil, at jeg vil bo i den.

Men det gør jeg
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen