Tåler alufælge salt?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-11-04 11:51

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at købe vinterdæk. (dette var ikke et nyt
emne). Hvordan holder jeg de fine blanke alufælge frie for salttæring?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John Sahl

Dato : 07-11-04 12:24

Preben Riis Sørensen wrote:
> Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at købe vinterdæk. (dette var ikke
> et nyt emne). Hvordan holder jeg de fine blanke alufælge frie for
> salttæring?

Hvis de er lakerede og uden skrammer bør det ikke være et problem.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 07-11-04 12:39

> Hvis de er lakerede og uden skrammer bør det ikke være et problem.

....Men det er en god idé at vaske dem ugentligt, da de til sidst vil være
nær umuligt at få rene uden diverse kemikalier, og hårdt arbejde.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : John Sahl

Dato : 07-11-04 13:18

Klaus G. wrote:
> ...Men det er en god idé at vaske dem ugentligt, da de til sidst vil
> være nær umuligt at få rene uden diverse kemikalier, og hårdt arbejde.

Enig..

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 15:47

> Enig..

Det her virker da ellers okay:
www.sonax.dk/default.asp?produkt=1405

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 18:39

> Hvis de er lakerede og uden skrammer bør det ikke være et problem.

Hvordan ser ikke lakerede alufælge ud?

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 07-11-04 19:23

Tom wrote:
> Hvordan ser ikke lakerede alufælge ud?

De irrer meget hurtigt

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 18:40

> Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at købe vinterdæk. (dette var ikke et
> nyt
> emne). Hvordan holder jeg de fine blanke alufælge frie for salttæring?

Ja da, ingen problemer med det.
Har tidl i 2 vintre kørt i salt med alubørger

--
Tom