Fiskeri for børn
Fra : HF

Dato : 07-11-04 10:43

Hej alle.

Da vi for nyligt er flyttet til Havdrup ved Solrød, søger jeg steder hvor
børn kan fiske skaller, aborre osv. 8 - 10 km kørsel er ok.

Hilsen Frans

Fra : Kim

Dato : 07-11-04 16:45

"HF" <hanne.franz@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Da vi for nyligt er flyttet til Havdrup ved Solrød, søger jeg steder hvor
> børn kan fiske skaller, aborre osv. 8 - 10 km kørsel er ok.
>
> Hilsen Frans

Ørsted ørredevande(P&T), Lige uden for Ørsted.
Min knægt tog 1 par skaller mens jeg hev ørred ind.

Hilsen Kim.

---

Fra : Lars

Dato : 07-11-04 17:18

Hej Frans.
Tryggevælde Å og Køge Å er helt fine til den slags fi´skeri
mvh
Lars