Hverdag 2004 ??
Fra : Olesen

Dato : 07-11-04 10:15

Fra : Klaus G.

Dato : 07-11-04 12:37

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
news:418de79b$0$295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

"Ung mand"...30år, og så er man ung? Men ok, det "lyder jo godt"...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Peter

Dato : 07-11-04 12:55

[klip]

> "Ung mand"...30år, og så er man ung? Men ok, det "lyder jo godt"...

Man er da helt klart en ung mand når man er 30!

Noget andet er, at det er jo kun er unge der kører vildt - i hvert fald hvis
du kigger i aviserne. :-|

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Basil

Dato : 07-11-04 16:45

Peter wrote:
> [...]
>
> Man er da helt klart en ung mand når man er 30!
>
> Noget andet er, at det er jo kun er unge der kører vildt - i hvert fald

PRESSEMEDDELELSE

Amok-kørsel tages op i Folketingets spørgetid onsdag

Dansk Folkepartis næstformand, Peter Skaarup, vil i Folketingets spørgetid
onsdag kræve, at straffene for uagtsomt manddrab forårsaget af vild og
hensynsløs bilkørsel forhøjes og sidestilles med straffene for manddrab
begået ved spirituskørsel. Det sker på baggrund af den seneste uges
trafikdrab i Brønshøj og Liseleje, som har kostet flere dødsofre.

- Jeg mener, at groft uagtsom og hensynsløs kørsel, som forårsager dødsofre,
skal straffes lige så hårdt som manddrab, der skyldes spirituskørsel og det
vil jeg opfordre justitsministeren til snarest at drage omsorg for. Der er
nemlig i princippet ingen forskel - i begge tilfælde ved gerningsmændene
udmærket, at deres hensynsløse adfærd kan få dybt tragiske konsekvenser,
siger Peter Skaarup.

- Vi så ved ulykken i Brønshøj sidste weekend, hvordan en ung bilists
fuldstændigt vilde og uansvarlige kørsel, var skyld i flere uskyldige
menneskers død og familier, der har fået deres liv ødelagt for altid. Det
skal vi som samfund ikke finde os i og jeg finder det helt urimeligt, hvis
amok-bilisterne forsat skal kunne slippe med straffe på 6-8 måneders
fængsel, sådan som det i praksis oftest ender med i sådanne sager.

Tilsyneladende lærer de unge bilister intet på trods af den massive
medieomtale af ulykkerne. I dag søndag står vi således med et nyt,
forfærdeligt trafikdrab, som skyldes ekstremt vild bilkørsel. Det er komplet
uacceptabelt og derfor må justitsministeren begynde at tage problemet
alvorligt, siger Peter Skaarup.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 18:38

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
>>
> "Ung mand"...30år, og så er man ung? Men ok, det "lyder jo godt"...

Jep det er nemlig næsten altid de unge mænd der laver ulykkerne

--
Tom