NOKIA 6610i og Mac
Fra : Nicolai Gideon

Dato : 07-11-04 00:35

Er der mon nogen, som har prvet kræfter med en Nokia 6610i og MacOS?
Jeg har en PowerBook G4, som kun har BlueTooth, og dt kan 6610i'eren
ikke rigtig flge med til...

Nicolai

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-11-04 10:55

Nicolai Gideon wrote:
> Er der mon nogen, som har prvet kræfter med en Nokia 6610i og MacOS?
> Jeg har en PowerBook G4, som kun har BlueTooth, og dt kan 6610i'eren
> ikke rigtig flge med til...
>

> Nicolai

Prøv lige at tage et kig her http://www.apple.com/isync/devices.html
Umiddelbart så burge 6610i virke hvis den altså hører med til serie 60..

I øvrigt, når du nu bliver træt af din Nokia så spiller Sony Ericsson
altså MAX med OS X !!

Fra : Christian Bech

Dato : 07-11-04 11:31

In article <418df111$0$86975$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Prøv lige at tage et kig her http://www.apple.com/isync/devices.html
> Umiddelbart så burge 6610i virke hvis den altså hører med til serie 60..

Der er ret stor forskel på 6600 og 6610 når man kigger på dem. mon ikke
det er den manglende Bluetooth, der er grunden til at 6610 ikke er på
Apples liste?

Fra : CLM

Dato : 07-11-04 19:54

> Umiddelbart så burge 6610i virke hvis den altså hører med til serie 60..

6610i er serie 40. Serie 60 er bygget på symbian styresystem hvilket sikkert
også er grunden til at Mac snakker godt med det.

Mvh
Carsten