Lørdag aftensmaden - hvad fik I?
Fra : Margrete Johansen

Dato : 06-11-04 19:37

Her skulle det gå hurtigt - jeg kom hjem og var hugsulten.

En skive godt brød i varm olivenolie, hul i midten og ned med et æg.
Vende.
På med en lille, lyserød, lækker hakkebøf.
Dækkes af et TYKT lag tomatsalsa:
Brun finthakket løg i olivenolie - giv den et drys cayena (rå fairn) - på
med mange hakkede tomater - hvidløg, chili - og så til sidst, hakket syltet
agurk/cornichon'er. Salt.

Hertil en lille sjat god Rioja - fra igår

Gruyere og moden pære til dessert.

Og NU er jeg meget mæt!

Margrete

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 06-11-04 20:24

"Margrete Johansen" skrev

>[mums]

Polske ostepølser og frisk pasta med spinat og ost indeni.
Begge dele fra Nettos "spotvare"-hylde, og det var faktisk rigtig godt.

Hertil lunken cola light - man er vel ungkarl.

/Anders

Fra : Kim Christiansen

Dato : 06-11-04 20:29

Hej Margrete
Vi havde god tid her i husstanden, så det blev til Bison spareribs marineret
i en marinade af soya, frisk ingefær, hvidløg og sesamfrø. Dertil
ovnkartofler vendt i olie og timian, samt gulerødder og rødbeder i ovn.
Hertil en god Rioja fra 1996.

Venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Hansen

Dato : 06-11-04 20:42

> Vi havde god tid her i husstanden, så det blev til Bison spareribs

Hej Kim
Hvor har du købt dem?

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Kim Christiansen

Dato : 06-11-04 20:51

Hej Thomas

Jeg bor i Odense, hvilket er ca. 15 km fra Danmarks største Bison farm
(Ditlevsdal). De har en gårdbutik, hvor man kan købe deres kød.

Venlig hilsen Kim

newssg16b2qcuxvtjp@sprinteren...

Fra : Thomas Hansen

Dato : 06-11-04 20:45

On Sat, 6 Nov 2004 19:37:01 +0100, Margrete Johansen
<mamajohsFJERN@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> syltet
> agurk/cornichon'er. Salt.
>
> Hertil en lille sjat god Rioja - fra igår

Hej
Jeg tog forskud på julen og lavede flæskesteg med hele dynen.
Langtidsstegt kamsteg 3 timer ved 140c
Hjemmelavet rødkål
brune kartofler
Hvide kartofler
blomkål
asier
brun skysovs
Æbler med gele

Serveret med fransk jule øl St. Feuilliern

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Kim Christiansen

Dato : 06-11-04 20:54

Hej Thomas (igen)
> Serveret med fransk jule øl St. Feuilliern

Hmm, det er jo en dejlig øl. Jeg glæder mig til at få fat på en. Jeg tror
jeg må ud og handle på mandag...

Mvh Kim

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-11-04 20:56

Hejsa

Her stod den først på en rejecocktail ( dog uden salat, den havde jeg glemt
at købe ). Derefter koteletter smurt med cheasy hvidløgsost og bacon, rullet
sammen og stegt i ovnen. Hertil bagte kartofler.

Som drikkelse blev det til et glas Ribena saftevand

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 06-11-04 22:19

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
[klip]>
> [...]
rullet
> sammen og stegt i ovnen. Hertil bagte kartofler.

Det lyder rigtig godt. Vil du dele en lidt mere udførlig fremgangsmåde med
os - altså hvordan laver du de der koteletter?

I øvrigt fik vi stegte kyllingefiletter med kartofler og gulerødder. Og et
glas økologisk skummetmælk.

Karina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-11-04 00:30

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder rigtig godt. Vil du dele en lidt mere udførlig fremgangsmåde med
> os - altså hvordan laver du de der koteletter?

Det kan du tro jeg vil, men det er meget let

Tog 4 alm koteletter ( ikke for tykke ). Bankede dem lidt flade. Smurte et
TYKT lag cheasy hvidløgs/krydderurte smørreost på. 1-2 skiver bacon over
osten. Lukkede dem sammen med tandstikker, lagde dem i et ildfast fad der
var smurt med lidt olie og så i ovnen ved 200 grader ( varmluft lidt
mindre ) i ca 45 min, måske lidt mindre.

Det var første gang jeg skulle prøve at lave dem, men en veninde havde lavet
dem til mig en dag. Hun havde nu lagt koteletterne i en marinade først, men
det glemte jeg, og de blev rigtig gode alligevel. Men hvis du vil lægge dem
i marinade først, havde hun marineret dem i olie, hvidløg og paprika, mums
de var også gode

Kan godt anbefale dem, mums

mange hilsner fra
Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Q

Dato : 07-11-04 00:43

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cmjmp4$164r$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> var smurt med lidt olie og så i ovnen ved 200 grader ( varmluft lidt
> mindre ) i ca 45 min, måske lidt mindre.

Tror liiige jeg skal se om ikke man kan få noget hvidløgsost nede i 711

/peter

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-11-04 15:01

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
[klip]
> Det kan du tro jeg vil, men det er meget let

> Kan godt anbefale dem, mums

Hej Bolette

Det lyder bare godt. Det skal vi altså prøve. Tusind tak for opskriften

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Sybil

Dato : 06-11-04 21:02

Kæresten og jeg var ude at spise på La Candela i Ballerup. Det var store
protioner og rigtig god mad.

Han fik:
Bruchetta med parmaskinke og mozeralla.
Lammefilet med smørstegte kartofler, garniture og sovs.

Jeg fik:
Panerede friturestegte kæmperejer med hvidløgsdip og salat.
Smørstegt rødfisk med smørstegte kartofler, garniture og salat.

Vi sluttede af med en McD is.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-11-04 22:14

En haps-dog, en lun muffin og en Pepsi Max...._så_ kan det ikke blive bedre
;)
Blev dog sulten et par timer senere og guffede 2 stk. knækbrød med smør og
en kop dejlig pulverkaffe med mælk mens jeg så/hørte Robbie Williams i
fjernsynet *smil*
--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-11-04 23:12

På ungens ihærdige opfordringer: lasagne af den hjemmelavede slags. Og oh,
mirakel, endelig har jeg lavet en bechamelsauce, som ikke brændte på... må
være blevet mere tålmodig med alderen

Venlig hilsen Dikte

Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-11-04 23:17

> [...]
> syltet agurk/cornichon'er. Salt.
>
> Hertil en lille sjat god Rioja - fra igår

Det lyder ellers lækkert. Jeg har lavet wok af broccoli, gulerødder,
bambusskud, minimajs, løg, bønnespirer og så lagt i marinade, dertil drysses
salt og peber over og det simrer i en sjat soya og en ordentlig gang
rødvinseddike. Dertil ris til. Er du gaaaal jeg kunne spise dette hver dag
MUMS!

Mvh Helle

Fra : Q

Dato : 07-11-04 00:40

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Her skulle det gå hurtigt - jeg kom hjem og var hugsulten.

Det skulle det også her.. Jeg har dog været afsted hele dagen, så jeg har
ikke rigtig haft tid til de store udfoldelser i køkkenet..

Det endte med et stort Whopper Cheese Meal m. Cola uden is og salatmayo til
fritterne..
Desserten var 40 gule kings og en fadøl..

Frokost blev der ikke noget af, så jeg tror jeg vil tusse ud og kyle et
eller andet på panden nu..

/peter

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 07-11-04 09:04

Retser fra fredag aften....

Menuen var stort set den samme:

Små lækre ting og sager...

Pølser, kød m.m.: Danske lufttørret skinke, Økologisk Chorizo, fra Italien,
Dansk produceret krydderpate og krondyrpate, hjemmelavet, røget fedt.
Brød: Skotske kiks fra Speyside, græsk brød med gurkemaje og soltørrede
tomater, fransk flutes.
Frugt: Grøn honningmelon og Carambole
Oste: Obriaco Vino (italiensk) - Lagret i Rødvin., Masdammer (hollandsk),
Appenzeller (schweizisk), lagret i hvidvin.
Rødvin: Fredag; Chateau Billerond 1997 Saint-Èmilion. Lørdag: Wynns
Coonawarra Estate, Shiraz 2001.

Hele dette måltid (begge dage) var en oplevelse og en nydelse.

Brødet belv indkøbt hos Schweizerbageriet i Bruunsgade i Århus. (DK, måske
bedste bageri) og Ost, pølser,kiks og delvist rødvin hos naboen, Byens Ost.
(En dellikatesseforretning der bestemt er et besøg værd)

Om ostene vil jeg lige sige, at den Italienske stort set i konsistens er som
parmesan og ikke den mest spændende af de tre, men bestemt en dejlig ost. De
to andre er hver for sig oplevelser!

Jeg kan varmt anbefale denne måde at spise på i ny og næ. Det er lækkert og
man kan sidde meget længe over maden og råhygge

Mvh. Renate

Fra : Annette Holm

Dato : 07-11-04 12:58

> [...]
> syltet agurk/cornichon'er. Salt.
>
> Hertil en lille sjat god Rioja - fra igår

Vi fik kyllinge saute, det tog godt nok lidt længere tid en din ret,
men det var bare godt.
opskriften er her
Nest neders på siden!!!!
http://www.bonnet-it.dk/annsholm/gode_opskrifter_.htm
Annette

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-04 15:12

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> wrote in message

Jeg stod for maden til gutternes "julefrokost", så den stod på:

- Gammeldags modnede sild fra ISO (kan varmt anbefales)
- Som ovenstående, men vendt i konens karry-miks (karry, æbler, flødeskum,
græsk yoghurt oa.)
- Friskpillede rejer (to mand pillede i et par timer), dertil hjemmerørt
mayo
- Nystegt, afkølet roastbeef med hjemmerørt remo (en smule mayo, godt med
pickles, god sennep), friskrevet peberrod, stegte løg og frisklavet
agurkesalat
- Lun Juleleverpostej fra Stryhns, der blev rigtig god med et supplement af
stegt tørsaltet bacon og markchampignons
- Langtidsstegt kamsteg (120 grader i seks timer) med hjemmelavet rødkål og
frisklavet agurkesalat
- Godt brød til ovenstående (Føtex' bager har nogle ganske udmærkede brød,
både lyse og mørke)
- Langtidsstegt andesteg (120 grader i seks timer) med hjemmelavet rødkål,
brune kartofler og "den bedste sov, de nogensinde havde smagt i hele deres
liv"
- Risalamande (flødeskum fra Øllingegaard-fløde - det rykker altså) med varm
kirsebærsovs fra glas

Dertil diverse juleøl, bl.a. X-Mas (begge varianter) og Tuborgs sædvanlige
samt en enkelt linieakvavit. Heldigvis havde jeg reddet mig et par flasker
St. Feuillien, så der var også lidt godt øl involveret

Vi blev alle meget mætte.

--
-Jens B.

Fra : sisse

Dato : 07-11-04 19:17

> [...]
> samt en enkelt linieakvavit. Heldigvis havde jeg reddet mig et par flasker
> St. Feuillien, så der var også lidt godt øl involveret

Pyha, nu får jeg helt lyst til julemad og vi har ikke en gang nået midten af
november. - Skam dig, Jens!
Den der remoulade, kunne man vel ikke lokke dig til at give nogle nøjere mål
på??

Mvh. Renate

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-04 21:47

"sisse" <sisse35@hotmail.com> wrote in message

> Pyha, nu får jeg helt lyst til julemad og vi har ikke en gang nået
> midten af november. - Skam dig, Jens!

Ja, puha hvor jeg skammer mig

> Den der remoulade, kunne man vel ikke lokke dig til at give nogle
> nøjere mål på??

Næ, det er sådan lidt på øjemål. Når jeg ikke har hjemmelavet pickles, køber
jeg den færdig i ISO. Tidligere havde Irma en rigtig god pickles med
akvavit. Kan du støve den op, så nap den. Ellers så hakker jeg pickles
rimeligt groft, da jeg foretrækker den lidt mere grove remoulade. Den
blander jeg med hjemmerørt mayonaise i forholdet 1:5 (tror jeg), altså én
del mayo til en fem dele pickles - sådan ca. Jeg kigger meget på udseende og
konsistens, når jeg blander sammen, så du må tage mit blandingsforhold med
forbehold. Så smager jeg til med en god dijonsennep og søder med lidt
honning. That's it.

Husk, du må _aldrig_ bruge købemayo. Det har f*nden skabt. Af en eller anden
grund er det ikke muligt at købe ganske almindelig _ægte_ mayonaise nogen
steder længere, selvom det er billigt at producere og rørende(!) let at
lave. Nå, så kan man heldigvis selv lave den, men det tager heller ikke mere
end fem minutter:

- Et par friske æggeblommer i en skål (er du meget hysterisk, så skold
æggene i 10 sekunder inden du slår dem ud)
- Røremaskinen startes og omrører indtil slutresultat
- Smagsneutral olie tilføres _meget_ lidt ad gangen i starten, senere hen i
større og større portioner (jeg bruger en billig rapsolie)
- Når massen har fået en passende konsistens, tilsættes en smule salt, lidt
mere sukker, en spsk frisk limesaft og den dobbelte mængde estragoneddike
(nu bliver massen tynd igen)
- Smag på den og justér med førnævnte ingredienser til passende smag (husk,
den skal smage rimeligt stærkt, da den fortyndes noget op med yderligere
olie)
- Tilfør en passende mængde god jomfruolivenolie under stadig omrøring (jeg
kan godt lide meget olivenolie i min mayo, de fleste kan ikke) eller anden
smagsgivende olie
- Tilfør yderligere af den neutrale olie, til mayo'en har den rigtige
konsistens
- Justér smagen, hvis der er behov for det

Benærk, at det kan tage lidt tid inden salt og sukker er helt opløst. Du
skal derfor rører i et godt stykke tid eller holde en lille pause, og så
røre igen, hvis du vil være helt sikker på den endelige smag.

Går det galt i starten med tilførsel af olie, dvs. hvis mayo'en skiller pga.
for hastig tilførsel af olie, så påstår nogle, at den kan reddes ved straks
at tilsætte lidt koldt vand. Jeg gider ikke forsøge, men smider ud og
begynder forfra

--
-Jens B.

Fra : sisse

Dato : 07-11-04 22:36

> "sisse" <sisse35@hotmail.com> wrote in message

> Ja, puha hvor jeg skammer mig

Hej Jens,
Ja ikke?
Det var godt!

> [...]
> akvavit. Kan du støve den op, så nap den. Ellers så hakker jeg pickles
> rimeligt groft, da jeg foretrækker den lidt mere grove remoulade.

<snip>

Tusind tak skal du ha' Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal
have remoulade til et eller andet. Jeg laver nogen gange mayonaise, så den
opskrift kender jeg godt. Tror nu jeg brugte past. æggeblommer sidste gang

Tak fordi du gad at dele..)

Mvh. Renate

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-11-04 16:19

[Jens Bruun | Sun, 7 Nov 2004 15:12:12 +0100]

>- Friskpillede rejer (to mand pillede i et par timer), dertil hjemmerørt mayo

Respekt! Jeg har altid svært ved at fatte at folk gidder, indtil jeg smager
resultatet - det er jo ekstremt lækkert.

>- Nystegt, afkølet roastbeef med hjemmerørt remo (en smule mayo, godt med
>pickles, god sennep), friskrevet peberrod, stegte løg og frisklavet agurkesalat

Naturligvis hjemmestegt, forstår det godt. Roastbeef er langt lækrere (og
billigere) hvis man laver den selv. Hjemmerevet peberrod? Respekt igen :)

>- Risalamande (flødeskum fra Øllingegaard-fløde - det rykker altså) med varm
>kirsebærsovs fra glas

Ganske enig, Øllingegaard piskefløde kan løfte en god "flødedessert" til
højere højder. Lavede selv Créme Brûlée forleden på Øllingegaard der fik en
fabelagtig dessert til at blive endnu bedre.

Skræmmende at nogen kan overveje at lave en "version" på Fromas Frais :(

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Niels Boegh

Dato : 08-11-04 17:39

> Ganske enig, Øllingegaard piskefløde kan løfte en god "flødedessert" til
> højere højder. Lavede selv Créme Brûlée forleden på Øllingegaard der fik en
> fabelagtig dessert til at blive endnu bedre.

Hej René

Vil du rykke ud med din Créme Brûlée opskrift?

Niels

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-11-04 21:24

[Niels Boegh | Mon, 8 Nov 2004 17:38:52 +0100]

>Vil du rykke ud med din Créme Brûlée opskrift?

Gerne, men du kan desværre ikke bruge den til noget...

Den var lowcarb/sukkerfri, og qua at jeg er jo fødevareudvikler anvender jeg
sødemidler og ingredienser der ikke er let tilgængelige.

Bliver du meget ked af det, skal jeg gerne forsøge at konvertere den :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-04 22:06

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Respekt! Jeg har altid svært ved at fatte at folk gidder, indtil jeg
> smager resultatet - det er jo ekstremt lækkert.

Jeps. Problemet er, at jeg ikke længere gider spise de frosne, efter jeg har
fået smag for de hjemmepillede At nogen overhovedet vil betale penge for
dem i saltvand er mig en gåde. Jeg skulle have penge for at spise dem.
Fjordrejer har jeg (endnu) ikke haft tålmodighed til at kaste mig over, men
så har jeg jo noget at se frem til, når jeg engang skal pensioneres og skal
have de lange sommerdage til at gå

> Naturligvis hjemmestegt, forstår det godt. Roastbeef er langt
> lækrere (og billigere) hvis man laver den selv.

Ja, og så tager det ingen tid, og den kan stort set passe sig selv.

> Hjemmerevet
> peberrod? Respekt igen :)

Det er den eneste måde, man kan få peberrod, der river i næsen på den
rigtige måde (hvis du forstår, hvad jeg mener?).

> Skræmmende at nogen kan overveje at lave en "version" på Fromas Frais

Jeps. Vi er ovre i margarine-genren hér. Uhadadadada

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-11-04 12:51

[Jens Bruun | Mon, 8 Nov 2004 22:06:10 +0100]

>Jeps. Problemet er, at jeg ikke længere gider spise de frosne, efter jeg har
>fået smag for de hjemmepillede

Jeg må indrømme at jeg stadig sjældent har tid til at pille selv (ok, jeg
spiser også en del rejer - det er nem protein). Blandt de frosne og
halvfabrikata findes der rimelige kvalliteter, men jeg synes ikke altid at
jeg er særlig heldig.

>Fjordrejer har jeg (endnu) ikke haft tålmodighed til at kaste mig over, men
>så har jeg jo noget at se frem til, når jeg engang skal pensioneres og skal
>have de lange sommerdage til at gå

Jeg tror aldrig at jeg får så meget tålmodighed; hvis man f.eks. tilbereder
en ret hvor man går og kigger til den hver 10ende minut, mærker på den,
pusler om den, har jeg det fint med, men manuel rutienpræget arbejde kan jeg
ikke samle mig om ... af samme årsag er pillede kartofler en ting der kun
sker et par gange om året.

>Det er den eneste måde, man kan få peberrod, der river i næsen på den
>rigtige måde (hvis du forstår, hvad jeg mener?).

Ja, for pokker. Igen ærger jeg mig over at jeg aldrig "tager mig sammen" -
det er det samme med f.eks. remoulade; jeg kan snilt hjælpe andre med en
opskrift, men får ikke altid selv taget mig sammen til at lave det.

>Jeps. Vi er ovre i margarine-genren hér. Uhadadadada

Uhhh, den ultimative!! :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Margrete Johansen

Dato : 08-11-04 22:07

> [...]
> en
> fabelagtig dessert til at blive endnu bedre.

Ja, undskyld - men så skulle I altså prøve den fra Osted Mejeri - det er de
samme køer der leverer mælken, men sikken en fløde...

Margrete

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-04 23:03

> Ja, undskyld - men så skulle I altså prøve den fra Osted Mejeri - det
> er de samme køer der leverer mælken, men sikken en fløde...

Jeg er frisk, men de har den ikke i ISO. Hvor kan den købes?

--
-Jens B.

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 08-11-04 23:54

> Jeg er frisk, men de har den ikke i ISO. Hvor kan den købes?

Hej Jens

Osted Mejeri findes i Osted . De har udsalgssteder i omegnen af Osted -
blandt andet i Viby sj. Jeg ved han (ejeren) har en morgentur rundt til
forskellige salgssteder, måske du kunne kontakte ham, og derved finde et
udsalgssted i nærheden af dig.

Osted Ost og Mejeri
v/ Karl Simonsen
Hovedvejen 184, Osted
4000 Roskilde
Tlf.: 46496622

Jeg kan ligesom Margrethe i hvert fald give deres produkter mine varmeste
anbefalinger. Jeg er personligt ret vild med deres kærnemælk, den er
fabelagtig.

Mvh.
Mette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-11-04 21:25

[Mette Nylander Sørup | Mon, 8 Nov 2004 23:53:39 +0100]

> [...]
>blandt andet i Viby sj. Jeg ved han (ejeren) har en morgentur rundt til
>forskellige salgssteder, måske du kunne kontakte ham, og derved finde et

Jens - hvis du snakker med dem, giver du så mere info hér?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 07-11-04 19:56

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hjemmelavede madpandekager med noget oksekødsfyld, guacamole og chips
indtaget i sofaen efter børnene var spist tidligt af og sendt i seng.

MVH Mette

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-11-04 22:10

On Sat, 6 Nov 2004 19:37:01 +0100, Margrete Johansen wrote:

<snip>

DDV Moussaka med DDV Jordbæris+latte til dessert

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
This message is SHAREWARE, please register...

Fra : Elscorpio

Dato : 07-11-04 21:28

Marinerede kyllingefilet med kartoffelbåde i ovn, dertil
broccoliblanding og Fun light hindbærvand

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-11-04 23:03

[Margrete Johansen | Sat, 6 Nov 2004 19:37:01 +0100]

Forret:
Artiskoksuppe m/ fløde

Hovedret:
Svinemørbradbøffer, m/ flødestuvet grøntsager, grøn salat og ristede svampe.

Dessert:
Créme Brûlée

Alt sammen lowcarb, naturligvis :)

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : BHR

Dato : 08-11-04 08:21

Stegte ål, frisk fanget

mvh¨
Benny

Fra : Padmé Amidala

Dato : 08-11-04 12:59

flæskesteg ( med sprød svær ) med ovnkartofler, svampesauce og rødkål.

Uhmmmmm.

VH
Padmé

Fra : Else Holm

Dato : 08-11-04 13:28

"Padmé Amidala" <espressopigenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:1vg73kebezikc.1rlepl2c72i2q.dlg@40tude.net
> flæskesteg ( med sprød svær ) med ovnkartofler, svampesauce og
rødkål.

Andesteg - langtidsstegt - lækkert!

--
Else