ong bak. tror jeg nok den hedder. hvornår ~
Fra : Blix

Dato : 06-11-04 19:09

det er en film jeg bare skal have hjem til min drengerøvs samling, da jeg
elsker at slå hjernen fra en gang imellem til lidt kampsports film.
så tænkte der måske var nogle kloge hoveder herind der havde et link så man
kunne bestille den.
alfa omega er at der er undertekster på. helst danske men hvis ikke så
egelske. ellers ingen interesse

hilsen blix

Fra : Morten DH

Dato : 07-11-04 14:56

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man
> kunne bestille den.
> alfa omega er at der er undertekster på. helst danske men hvis ikke så

Den er ikke tilgængelig i DK endnu - og så vidt jeg husker er det noget med
Luc Besson har købt rettighederne til distribution i vesten (desværre med
planer om en omklippet/vest'iseret udgave) og derfor har formået at afholde
engelske tekster fra den R3 DVD udgave man kan købe...

Den kan dog anskaffes som original VCD med engelske tekster - og er man
ligeglad med ophavsret og den slags bagateller, så kan den findes på nettet
med tilhørede dk tekster... har jeg hørt

Fra : Erik

Dato : 07-11-04 15:40

"Blix" <skrev:
> [...]
> kunne bestille den.
> alfa omega er at der er undertekster på. helst danske men hvis ikke så

HKdvdstore har den med engelske undertekster:
http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=2336

--
Erik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-04 20:08

Erik wrote:

> HKdvdstore har den med engelske undertekster:
> http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=2336

Her er en anden udgivelse også med engelske undertekster:
http://yumyumanime.com/Merchant2/merchant.mvc?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-04 20:14

Lars Hoffmann wrote:

> Her er en anden udgivelse også med engelske undertekster:
> http://yumyumanime.com/Merchant2/merchant.mvc?

Ups, forkert link:
http://yumyumanime.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=IAALAD&Product_Code=ONG