Andet multimedie
bentjuul 3670
hvilken Wacom digitizer ?
Fra : TheCrow

Dato : 06-11-04 13:11

Hej gruppe

Håber det er den rigtige gruppe jeg er havnet i, hvis ikke, så vær venlig at
bære over med mig :)

Jeg overvejer at anskaffe mig en wacom digitizer, men vil høre hvilken af
wacoms digitizere I vil anbefale. Det kan ikke undre at den skal bruges til
web og lidt grafisk arbejde.

Umiddelbart havde jeg forstillet mig modellen : Wacom Graphire3 Studio XL.

Er her nogen der har erfainger med den gode som dårlige ??

/TheCrow

Fra : TheCrow

Dato : 09-11-04 10:40

> [...]
>
> Umiddelbart havde jeg forstillet mig modellen : Wacom Graphire3 Studio XL.
>
> Er her nogen der har erfainger med den gode som dårlige ??

Her må da være nogen eksperter der har erfaring med subject ?