Hjælp, hvad bør jeg købe?
Fra : Elgen

Dato : 06-11-04 10:57

Hej

Jeg overvejer at købe et nyt grafikkort indenfor den nærmeste fremtid (Mit
nuværende system er Barton 3000+ og 512 MB Ram PC3200), men er ikke helt
sikker på hvad jeg bør købe, dog har jeg overvejet et Radeon 9600PRO (128 MB
Ram, set hos bjtrading til 749,-). Mit spørgsmål er så om jeg vil få noget
ydelsesmæssigt ud af at give ca. 150 ekstra og få 256 MB Ram på kortet?

Er der indenfor ca. samme prisområde et bedre køb at gøre med andre
graffikkort?

Er der den store ydelsesmæssige forskel på 9600PRO og 9600 XT?

Vil jeg kunne køre Doom3, Far Cry og HL2 i en pæn og spilbar tilstand med
9600 Pro?

Er det værd (pris/ydelse) at vente et par måneder på Geforce 6600 AGP i
stedet for at købe 9600 pro nu(har læst at det måske vil kunne fås til ca.
1200, der dog er lidt over smertegrænsen) ?

På forhånd tak

Elgen