så er der Kaffe
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 06-11-04 07:47

Jeg har længe ville give alle en kop Kaffe.
http://www.cartoline.it/pics/_zoom_flash.htm?immagine=scherzi_150404_01.swf

1. klik på dette link

2. put mønten i maskinen

3. klik på hvilken drik du vil have

4. klik på koppen

5. klik på APRI

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Spam nej tak http://www.spamfighter.com/Lang_DA/default.asp

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 06-11-04 17:16

"Børge Højlund Jensen" <oz5vib@msn.com> skrev:

> Jeg har længe ville give alle en kop Kaffe.

Hvad i al verden bestiller dette indlæg i gruppen? Og du har også postet det
separat til andre grupper, kan jeg se. Det er under al kritik, Børge. Det
håber jeg, du holder op med.

[klip]

> Spam nej tak

Nemlig!

FUT: dk.admin.netikette
(svar på dette indlæg havner i ovenstående gruppe)

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-11-04 08:49

Date: 6. november 2004 CET 07:47

> [...]
>
> Nemlig!
>
> FUT: dk.admin.netikette
> (svar på dette indlæg havner i ovenstående gruppe)

Ævl ... Børge taler symbolsk om (her på dk.livssyn.kristendom), at det er på
høje tid at vågne op.

-

Og så er der jo også lige den subjektive version:

Input memory:

Date: 15. november 2003 CET 13:02
0731 news:lBotb.34267$jf4.1743685@news000.worldonline.dk

> Maybe he is sleeping!
>
> Make him a cup of coffie, so that he can wake up, asshole!

Måske tilbyder Børge at lave denne kaffe, idet vedkommende åbenbart ikke
selv tør eller kan ... so that he can wake up *if* he is alive.

With kind regards (file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.2568978@news000.worldonline.dk