Thunderbird: Hvordan sortere newsgroups?
Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 06-11-04 03:02

Alle de newsgroups, jeg har 'subscribed', lægger sig pænt i den
rækkefølge, jeg har 'subscribed' dem. Hvordan ændrer jeg rækkefølgen til
at de ligger i alfabetisk orden.

vh Peter

Fra : Frank W.

Dato : 07-11-04 02:45

Peter Møller Christensen wrote:
> Alle de newsgroups, jeg har 'subscribed', lægger sig pænt i den
> rækkefølge, jeg har 'subscribed' dem. Hvordan ændrer jeg rækkefølgen til
> at de ligger i alfabetisk orden.

Prøv og se om du kan bruge noget af dette ?

http://kb.mozillazine.org/index.phtml?title=Thunderbird_:_FAQs_:_Newsgroups_Sorting

Hilsen
Frank

Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 18-11-04 12:01

Frank W. wrote:

> Prøv og se om du kan bruge noget af dette ?
>
> http://kb.mozillazine.org/index.phtml?title=Thunderbird_:_FAQs_:_Newsgroups_Sorting
>

> Hilsen
> Frank

Hej Frank!

Tak for svaret. Jeg havde helt glemt, at jeg havde stillet spørgsmålet
hin sene nattetime. Men jeg tror lige præcis, at det, der står under dit
link, er den løsning, jeg har søgt efter.

Venligst
Peter

Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 18-11-04 12:02