Lim.
Fra : Kim Heigren

Dato : 05-11-04 22:23

Hej.
Jeg har på et tidspunkt hørt om noget lim til dragter som var lidt
anderledes.
Det skal påføres de to flader som skal samles. Når limen er tør skal
fladerne lægges sammen og opvarmes for at aktivere limen.
Er der nogen der ved hvad limed hedder og hvor den kan købes?
Hilsen Kim Heigren.

Fra : Dag Deberitz

Dato : 06-11-04 00:49

"Kim Heigren" <kim@heigren.dk> wrote in message
> [...]
> fladerne lægges sammen og opvarmes for at aktivere limen.
> Er der nogen der ved hvad limed hedder og hvor den kan købes?

Hej Kim.
Driver professionelt med behandling av dykkedragter.

Viking/Panter solution er 2-komponetlimet som gerne nyttes. Varme
(hårtørrer) bruges KUN for at separere liminger der skal gøres på ny ved
f.eks bytte av manchetter...!

Dag Deberitz, Stavern, Norge

Fra : prien

Dato : 08-11-04 12:19