E-Mail
webnoob 5265
tdc mail alias OE + MO ?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-11-04 22:28

Hej, jeg har et par mail aliaser (kun en postkasse)

I OE, kan man oprette en regel således at mail, til et bestemt alias
ikke hentes på serveren.

Jeg efterlyser samme funktionalitet i Mìcrosoft Outlook 2000?

I sidste ende er mit formål, at jeg på samme PC kan læse post til alias1
med OE, og læse post til alias2 med MO

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-11-04 17:21

In news:418bf072$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Petersen_Michael <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> I sidste ende er mit formål, at jeg på samme PC kan læse post til
> alias1 med OE, og læse post til alias2 med MO

Er der ingen der ved noget, om emnet?

Fra : L.E.P.

Dato : 11-11-04 08:51

Wed, 10 Nov 2004 17:21:24 +0100, skrev "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> :

>Er der ingen der ved noget, om emnet?

Prøv om du kan finde ud af et eller andet med Guiden Regler.

Hilsen Lars

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-11-04 22:00

In news:kb66p0dvthchog73n4t2b2pg5sc5adgqv3@4ax.com,
L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk> wrote:

> Prøv om du kan finde ud af et eller andet med Guiden Regler.

Jeg kan ikke se nogen "hvis - hent ikke fra server" Og det er vidst den
funktion jeg skal bruge?

Fra : L.E.P.

Dato : 12-11-04 16:53

Thu, 11 Nov 2004 21:59:51 +0100, skrev "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> :

>Jeg kan ikke se nogen "hvis - hent ikke fra server" Og det er vidst den
>funktion jeg skal bruge?

Under 'Funktioner>Konti> Egenskaber > fanen Avanceret > Levering'
kan du lade alle blive på serveren.

I Guiden Regler kan du så angive hvilke der skal slettes på serveren
(dem der er til dig) og hvilke der skal slettes hos dig (dem der ikke
er til dig).
Det kan godt virke lidt indviklet, men prøv dig frem med de
forskellige muligheder.

Hilsen Lars.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-11-04 18:35

In news:kil9p0t4ppa73fe9k0ffgdo83thg5aqsd3@4ax.com,
L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk> wrote:

Hej Lars

> Under 'Funktioner>Konti> Egenskaber > fanen Avanceret > Levering'
> kan du lade alle blive på serveren.

Ja, "gem kopi af meddelelse på serveren"

> I Guiden Regler kan du så angive hvilke der skal slettes på serveren
> (dem der er til dig)

Det kan jeg ikke finde en regel der kan, men jeg har valgt i Avanceret
at slette efter 30 dage.

> og hvilke der skal slettes hos dig (dem der ikke
> er til dig).

Ja, det er til at have med at gøre.

> Det kan godt virke lidt indviklet, men prøv dig frem med de
> forskellige muligheder.

Mange tak for vejledningen. Synes det er lidt mere langhåret, end med
OE..