Vedhæftet fil
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 16-05-01 20:54

Jeg har installeret MS-Office 2000 pakken med under send i filer er det ikke
muligt at sende en fil som vedhæftet fil, hvad skal jeg gøre for at få denne
lille ting med under "send"?

nils

Fra : pre

Dato : 17-05-01 18:22

Det kommer helt an på fra hvilket program.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 17-05-01 20:21

word, excel

Fra : pre

Dato : 18-05-01 18:51

I Word gå til Tilpas/Kommandoer og vælg Filer i venstre kolonne, rul
genem højre del og find Send-knapperne.Træk den ønskede funktion til
Menu-listen eller en værktøjslinie. En fed sort streg viser, hvis
placeringen er OK. I Excel er rutinen også.
Men det er ikke nok - for der skal en "Klient" til for at sende, og det
er væsentligt hvilken. Det ville være en høflighed at lægge fakta frem
fra starten.

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 20-05-01 18:32

Tak for hjælpen.