midi composer
Fra : Benny \(8600\)

Dato : 05-11-04 21:43

Hej gruppe.

Jeg står og mangler en composer som kan omdanne medifiler til noder, findes
der sådan et program?
Og hvis, hvad skal jeg købe, hvad er bedst?

På forhånd tak.
Benny

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 22-11-04 09:56

Hej Benny
Jeg købte for mange år siden Musicator, der egentligt er et glimrende
program. Bøger kan lånes på bilioteket. Men jeg er aldrig blevet nogen ørn
til det - synes ikke det er specielt intuitivt, men det kan jo også være
fordi jeg ikke rigtigt har styr på kanaler..?

Det er garanteret flere - hvis du kan engelsk, vil jeg anbefale at søge via
Google: f.eks. convert midi to scoresheet

Go' fornøjelse

/kim

(jeg tror Musicator koster i omegnen af kr. 4.000 i dag - men det kan søges
på de danske sider af Google)