Eddie Van Halen
Fra : Martin Helbo

Dato : 05-11-04 17:50

Er det en myte at Eddie Van Halen mangler nogle fingre, eller er det rigtigt
nok?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 06-11-04 00:02

"Martin Helbo" <helbo@thedudeREMOVE.dk> wrote in

> Er det en myte at Eddie Van Halen mangler nogle fingre?

Det er da i hvert fald en myte, jeg aldrig har hørt...og som han håndterer
spaden, så er det nok en and.

Det han mangler, er nok nærmere DL Roth ;-/

--
Steen
danmark = dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-11-04 00:10

Således skrev Martin Helbo den Fri, 5 Nov 2004 17:49:48 +0100:

>Er det en myte at Eddie Van Halen mangler nogle fingre, eller er det rigtigt
>nok?

Tony Iommi fra Black Sabbath mangler en fingespids eller to efter en
close encounter med en rundsav i sine unge dage, men Eddie har vist
dem alle samme.

Knud
--
Access denied ... nah nah na nah nah !

Fra : Morten Jensen

Dato : 08-11-04 14:02

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> Tony Iommi fra Black Sabbath mangler en fingespids eller to efter en
> close encounter med en rundsav i sine unge dage, men Eddie har vist
> dem alle samme.

Jep, Iommi spiller med en lille gummi-protese på en af fingrene på
gribebrædts-hånden (kan ikke lige huske om han er venstre- eller
højrehåndet).

/Morten

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-11-04 23:24

Morten Jensen skrev i meddelelsen <2v9935F2gv2s3U1@uni-berlin.de>...
> [...]
>
>Jep, Iommi spiller med en lille gummi-protese på en af fingrene på
>gribebrædts-hånden (kan ikke lige huske om han er venstre- eller

Tony Iommi spiller venstrehåndet (er han venstrehåndet?) og mangler to
fingerspidser, for at være helt præcis.
Når han ikke kunne finde sine gummiproteser, kunne man se ham bruge
fingerbøl istedet...!!!

hvm