# # # TEQUILAFEST # # #
Fra : Kantana mc

Dato : 05-11-04 16:38

Så er det igen tid til vores Tequila fest.
I morgen aften, fyrer vi den af i klubben, hvor der nok skal være nok af de
våde varer.
Så når i nu aligevel bare havde tænkt jer, bare at skulle se lidt
tossekasse, så kig da forbi og få en meget skægere aften

Tequila sprøjten går rundt hver time
Gratis tequila udskænkning i baren hver hele time
Sømblokken er på plads
Find selv på mere ....... nej kig hellere forbi

Der er stadig plads til overnattende gæster, bare husk soveposen.

--
Kantana mc
Lyshøjgårdsvej 80

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-11-04 16:50

Kantana mc wrote:
> [...]
> Find selv på mere ....... nej kig hellere forbi
>
> Der er stadig plads til overnattende gæster, bare husk soveposen.

... og hulk... i år kan jeg ikke deltage

Det er ellers årets fest ...

Thore
- Ex Morgenhår(d)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-11-04 21:54

[snip]
> .. og hulk... i år kan jeg ikke deltage
>
> Det er ellers årets fest ...
>
> Thore
> - Ex Morgenhår(d)

Håber da at de kun har taget håret fra dig....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Charlotte petersson

Dato : 05-11-04 22:50

Jeg kommer....Kan ikke vente, tager den nye model med, han kører godt nok
også Honda, (og har længere hår end mig) ja hvad kan jeg sige, jeg bliver
vel ikke klogere

vi ses.
Charlotte

--
der er den lykkelige ejer af en virago 750 fra 85
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=328

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-11-04 23:06

Charlotte petersson wrote:
> Jeg kommer....Kan ikke vente, tager den nye model med, han kører godt
> nok også Honda, (og har længere hår end mig) ja hvad kan jeg sige,
> jeg bliver vel ikke klogere

Han kører vel også chrom-scooter?

> vi ses.

Ja, nemli' ja.

--
Freddy
SV-R

Fra : Charlotte petersson

Dato : 05-11-04 23:23

hej igen
> Jeg kommer....Kan ikke vente, tager den nye model med, han kører godt
> nok også Honda, (og har længere hår end mig) ja hvad kan jeg sige,
> jeg bliver vel ikke klogere

Han kører vel også chrom-scooter?

Nææ nej, det er en gammel Bol´dor fra 83, så han er også vant til at skrue.
hæ hæ. Men vil gerne omvendes til noget mere chrom-agtigt. ( men siger at
han bare mangler de sidste kilo penge til at købe en pæn én, den skal være
fin og blank. (Lidt tøs er vi vel allesammen )) Så det bliver spændende.

Charlotte
Der griner fælt fordi han bare kan se på at jeg driller ham på internettet
uden at kunne gøre noget

--
der er den lykkelige ejer af en virago 750 fra 85
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=328
Grunden til jeg ikke får kørt så meget som jeg gerne ville:
www.taarnborgvej.webbyen.dk

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-11-04 22:56

Og jeg kan heller ikke deltage i år. Det var ellers næsten blevet en
tradition, men det må vi se på til næste år

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : ZX-10

Dato : 05-11-04 23:58

Dinglepjort Mc kommer lige forbi for at se om de ø-boere nu også kan drikke
som de jo selv siger..:))))

Kenneth ZX-10
www.dinglepjortmc.dk

Fra : Kantana mc

Dato : 07-11-04 21:11

Festen er overstået og der er lagt billeder på hjemmesiden, de blev altså
først lagt på, efter at jeg havde fået et par timer på sofaen derhjemme.
Efter lidt oprydning var det vist på tide at finde hjem der ved 10 tiden

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-11-04 23:48

Kantana mc wrote:
> Så er det igen tid til vores Tequila fest.

Det var godt nok en fin fest. Vel nok den bedste off-season MC-fest, jeg har
været til endnu i år.
Atter engang var det en udsøgt fornøjelse at besøge Kantana. Super
gæstfrihed.

MC Volle Kanne siger tak for et godt arrangement.

--
Freddy
SV-R