G4 og blandingsmisbrug
Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 16-05-01 20:25

Kan man putte både pc100 og pc133 RAM i en G4/400 AGP samtidig?

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 16-05-01 19:44

Asbjørn Måstrup Kristensen <ca.kristensen@get2net.dk> wrote:

> Kan man putte både pc100 og pc133 RAM i en G4/400 AGP samtidig?

Ja.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

You read all this way? Okay then, have a signature.

Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 16-05-01 21:28

Fedt - jeg skal jo nok købe en ekstra 256 Mb pind, når jeg opgraderer til X,
og den kan jo lige så godt være lidt fremtidssikret - især da prisen er
næsten ens på 100 og 133.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 16-05-01 20:59

Asbjørn Måstrup Kristensen <ca.kristensen@get2net.dk> wrote:

> den kan jo lige så godt være lidt fremtidssikret

Undskyld, men at nævne fremtidssikret i sammenhæng med computere skulle
forbydes ved lov.

Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 19-05-01 22:41

> Undskyld, men at nævne fremtidssikret i sammenhæng med computere skulle
> forbydes ved lov.

Jaøøh det er selvfølgeligt rigtigt nok. Der er bare det at prisen på PC100
RAM og PC133 RAM er næsten ens, så det koster næsten ikke noget at prøve at
tænke fremad.