Skærme
Fijala 3554
Forbindelse til fjernsyn med S-video-kabel
Fra : Steen

Dato : 05-11-04 10:58

Jeg har prøvet at stikke et S-video kabel i min laptop, og sætte den anden
ende i et scartstik, som jeg satte ind i mit tv. Smed tv-et over på EXT1,
resultat: sort skærm.

Når jeg trykkede Fn-F8 (CRT/LCD) blinkede fjernsynsskærmen lige hvidt et
kort øjeblik, men ellers ingenting. Hvad gør jeg forkert?

/steen

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-11-04 11:28

"Steen" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Når jeg trykkede Fn-F8 (CRT/LCD) blinkede fjernsynsskærmen lige hvidt et
> kort øjeblik, men ellers ingenting. Hvad gør jeg forkert?

Du skal normalt enable TV-out via et eller andet faneblad i driveren
til dit grafikkort.
Mere kan jeg ikke hjælpe når ikke jeg ved hvilket grej du sidder med
--
Peter J

Fra : Steen

Dato : 06-11-04 17:55

Peter Jensen wrote:

> Mere kan jeg ikke hjælpe når ikke jeg ved hvilket grej du sidder med

Dell Latitude D600 - displaydriveren er vistnok en Mobility Radeon 9000.

/steen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-11-04 16:25

Steen wrote:
> Dell Latitude D600 - displaydriveren er vistnok en Mobility
> Radeon 9000.

Hvis du bruger ATIs egen driver, kan du få lidt hjælp her:
http://kortlink.dk/dnt (.PDF fil)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Steen

Dato : 08-11-04 08:35

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Hvis du bruger ATIs egen driver, kan du få lidt hjælp her:
> http://kortlink.dk/dnt (.PDF fil)

Øj tak - den prøver jeg at kigge lidt på

Mvh Steen