J-dag, bliver der en nordjysk fraktion ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 09:38

Nogen der har tænkt sig at møde op fra det nordjyske ? Og ellers, hvem vil
være tilstede ?

mvh
Orla, som endnu er vægelsindet :-/

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-11-04 12:08

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Nogen der har tænkt sig at møde op fra det nordjyske ? Og ellers,
> hvem vil være tilstede ?

Øhm, jeg er bange for at vi, ihvertfald i motortosse regi, vanen tro
ikke har fået gjort os nogen forberedelser.

Men Jes Snapsevang plejer jo at...

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-11-04 12:49

Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:

> Øhm, jeg er bange for at vi, ihvertfald i motortosse regi, vanen tro
> ikke har fået gjort os nogen forberedelser.
>
> Men Jes Snapsevang plejer jo at...

Egentlig troede jeg ikke at jeg havde tid, men nu har situationen
ændret sig lidt så det i princippet er muligt. Der er bare en masse
ting jeg egentlig burde nå i weekenden, men hvis der kører en større
flok heroppefra, så ender det nok med at jeg alligevel ryger med. Så
er det jo bare lige med om det er tilfældet :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 16:34

Jes Vestervang skrev i meddelelsen <871xf8ldni.fsf@dellen.royal.flof.dk>...

>men hvis der kører en større
>flok heroppefra, så ender det nok med at jeg alligevel ryger med. Så
>er det jo bare lige med om det er tilfældet :-/

Større ligner i øjeblikket to :-| Set i det lys kunne det let ende med, at
min transport licitation vindes af DSB..... Forudsat, at jeg kommer ud over
mit vægelsind.

mvh
Orla, hvis spekulationer angår energien til hjemturen søndag....

Fra : Armand

Dato : 06-11-04 00:14

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:418b9e6d$0$86934$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Større ligner i øjeblikket to :-| Set i det lys kunne det let ende med, at
> min transport licitation vindes af DSB.....

DSB og VAT har i år hent og bring -samarbejde med DFM's redningstjeneste
inkluderet i billetprisen!

--
Armand.
(der synes at det generelt tegner til en lokal fest i år)

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 12:59

Armand skrev i meddelelsen ...
> [...]
>nyhedsmeddelelse:418b9e6d$0$86934$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>DSB og VAT har i år hent og bring -samarbejde med DFM's redningstjeneste

Jeg har forlagt DFM's service nr. enlighten me please...

Orla
stresset, men stadig under overvejelse.

Fra : Armand

Dato : 07-11-04 13:08

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:418cbbe2$0$246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg har forlagt DFM's service nr. enlighten me please...

Lidt sent nok, men det DFM's vest-fynske hhv. øst-jydske permanente
stress# er:
6133 2843!

- -
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-11-04 12:32

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Nogen der har tænkt sig at møde op fra det nordjyske ? Og ellers, hvem vil
> være tilstede ?

Jeg er fødselsdagsramt, så desværre..

> mvh
> Orla, som endnu er vægelsindet :-/