mumbai, indien
Fra : Jens Nielsen

Dato : 05-11-04 06:38

jeg skal til mumbai i næste uge og har følgende spørgsmål

1. hvilke el-stik har de (har jeg brug for en adapter)?
2. hvor er det bedst at veksle penge?
3. jeg skal ind til hilton hotellet - hvad er den bedste transportmåde?
4. jeg ankommer 2330 om aften - er der nogle ting jeg specielt skal være
opmærksom på?

på forhånd tak.

mvh
jens

Fra : phk

Dato : 05-11-04 10:54

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg skal til mumbai i næste uge og har følgende spørgsmål

Bombay, ikke?

> [...]
> 3. jeg skal ind til hilton hotellet - hvad er den bedste transportmåde?
> 4. jeg ankommer 2330 om aften - er der nogle ting jeg specielt skal være

I betragtning af de mange erfaringer du har gjort med andre rejseselskaber
burde du nu nok selv kunne svare på ovenstående spørgsmål, som enhver med
bare en udenlandsrejse kan svare på.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 11:00

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> [...]
rejseselskaber
> burde du nu nok selv kunne svare på ovenstående spørgsmål, som enhver

Nielsen <> Madsen

hilsen
Uffe

Fra : phk

Dato : 05-11-04 15:08

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse

> Nielsen <> Madsen

UPS! :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jakob Pelch

Dato : 05-11-04 15:31

> [...]
> 3. jeg skal ind til hilton hotellet - hvad er den bedste transportmåde?
> 4. jeg ankommer 2330 om aften - er der nogle ting jeg specielt skal være

Jeg skal selv til Mumbai i næste uge - sammen med et større hold. Ifølge
mine oplysninger kan man bruge europæiske stik (og ellers kan adaptere købes
meget billigt) og medbringer dollars til at veksle - første gang i
lufthavnen. Jeg ville tage en taxi (meget billigre) til hotellet - særlig i
betragtning af ankomsttidspunktet.

Hvem rejser du med? Vi ankommer 23.05 med Al Italia.

hilsen jakob

Fra : Jens Nielsen

Dato : 05-11-04 16:07

tak - jeg er med air france som kommer 2330 - lidt mere humant end lufthansa
der først kommer omkring halv to.

god rejse.

mhv

Fra : max

Dato : 22-11-04 16:03

"Jakob Pelch" <sds@scenograf.dk> wrote in message news:<418b8e8b$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> betragtning af ankomsttidspunktet.
>
> Hvem rejser du med? Vi ankommer 23.05 med Al Italia.

Euroen er mere stabil, dollaren ser ud til at falde yderligere,
såe det er noget at overveje.. Alle veksle kontorer tager euro.
Gå langt uden om banker når det er muligt, det kan tage op mod
en time at veksle i en bank, og kun 5 minutter i en af de små
vekslekontorer plus du får bedre kurs.. -max-