Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hama stativ
Fra : Hans

Dato : 04-11-04 20:49

Jadav!

Jeg kigger lidt på en Hama stativ Profil 74. Og ja ja, jeg ved godt at det
er et billig stativ.
På Hama's hjemmeside er der kun et lille fedte foto af stativet, jeg kan
ikke se "hovdet".

Er der en der har et link til et foto hvor man kan se toppen af det
pågældende stativet ???

Mvh.
Hans Nikolajsen
http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-11-04 22:16

Har selv sådan et stativ. Super! Bruger HAMAS snaplock system. Hvis du kan
vente til lø/sø kan jeg maile et billede. Præcis hvad er det på hovedet du
er interesseret i?

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Hans

Dato : 05-11-04 18:16

Jadav Dan!

Ja, det ved jeg ikke (C:

Det jeg er interesseret i er hvordan hovedet vipper rundet på stativet, mit
gode gammel stativ skal jeg klipse kameraet af og vende stativet 180 grader
hvis man vil kigge op i stedet for ned, klipsen "foden eller hvad det nu
hedder " sidder i en form for dør hængsel, og derfor skal stativet vendes,
lidt træls!

I dyre stativer sidder der et kuglehoved, som der gjorde i gamle stativer!

Du må gerne sende et foto dit stativ.
På forhånd tak!
hans1967@stofanet.dk

Fra : HKJ

Dato : 05-11-04 18:22

"Hans" <hans1967test@stofanet.dk> wrote in message
> I dyre stativer sidder der et kuglehoved, som der gjorde i gamle stativer!

Kuglehoveder køber du i løs vægt, men de kan være ret dyre.