Besparelse på 407 sw
Fra : Anders

Dato : 04-11-04 20:44

Hej,

Er lidt varm på en 407 sw - men hvor meget under lister prisen kan man
komme? Jeg kunne slevføægelig stemme dørklokker hos forhandlere, men de
tager jo tid at prutte om prisen, så jeg ville hører om der er nogle
erfaringer.

Jeg ved ikke helt endnu hvilken model, men det blvier nok enm 2 liters .- og
det vil sige i 350.000 klassen.

MVh: Anders

Fra : Jacob Jorvang

Dato : 04-11-04 21:55

On 11/04/2004 20:43:33 "Anders" <a@a.aa> wrote:

> [...]

> erfaringer.

> Jeg ved ikke helt endnu hvilken model, men det blvier nok enm 2 liters .-

Man plejer at kunne få en 8% på Citroen/Peugeot, men jeg har ikke prøvet
med dén model.
--
Jacob