Peogeot Buxy 45 km.
Fra : Susanne Colsted

Dato : 04-11-04 20:34

Hej...

Jeg har et problem med min Buxy, og tænkte at der måske er en der har et
godt råd til hvad fejlen måske kan være.

Når den står i tomgang går det fint. Men når jeg forsøger at give den gas så
"dør" den. Det lyder som om den "drukner". Hvis jeg fortsætter med gassen
går motoren i stå. Problemet er til stede hver gang jeg forsøger.
Der har dog været lidt tendens i den retning før, når jeg har været ude at
køre. F.eks har jeg oplevet nogle gange at den ikke har villet i gang når
jeg har holdt for rødt, og nogle gange er endt med at den gik i stå i de
situationer.

Håber på at der kommer nogle forslag......

Med venlig hilsen

Morten Colsted.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 20:37

"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> skrev i en
meddelelse news:418a8428$0$94335$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> jeg har holdt for rødt, og nogle gange er endt med at den gik i stå i de

Det kan være vand i benzinen/kaburatoren. Hvis den har membran kan det også
være denne som er utæt

--
Tom

Fra : Corty

Dato : 04-11-04 21:11

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> [...]
> meddelelse news:418a8428$0$94335$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det kan være vand i benzinen/kaburatoren. Hvis den har membran kan det

Ja, ovenstående kan være en stor mulighed... et drivvådt luftfilter
(element) kan gøre det samme... tjek også dit tændrør om det er helt sort
og tilsodet.

/Corty

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-11-04 23:34

Fra : LM

Dato : 05-11-04 19:54

meddelelse news:slrncolbip.vq.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

-Klip-

> Povl H. Pedersen - NoSpam@my.terminal.dk (yes - it works)
> Fastnet - IP telefoni: 5 kr/md Se http://www.musimi.dk

Hvad bidrager du egentlig med i denne tråd Povl ??

Hilsen

Leif

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-11-04 22:10

In article <5%Pid.62533$Vf.3082000@news000.worldonline.dk>, LM wrote:
> Hvad bidrager du egentlig med i denne tråd Povl ??

Det var en kikser. Svarede på en anden end den jeg læste.