Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skal købe digital kamera.. Hvilken forretn~
Fra : LazyBoy

Dato : 04-11-04 20:00

Jeg skal ud og købe nyt digital kamera, og vil gerne have mulighed for at se
på et større udvalg.
Desuden forventer jeg en god service samt et personale der ved hvad de har
med at gøre.

På edbpriser ser jeg at der ligger flere forretninger i KBH. Men det er ikke
afgørende !!!
Bor i nordsjælland.

Hvilken butik kunne du anbefale ????

--
Denne mail er chekket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund@stofanet.dk

Fra : npw-kiter

Dato : 04-11-04 20:19

Hej Lasse

Nu bor jeg (desværre) i Nordsjælland, men måske kan du bruge min egen
metode:

1: Kik på - og rør ved nogle kameraer i de lokale
radioforretninger/storcentre (jeg tænker her på Merlin, Fona, Electronic
World, Electric City, Computercity m.m.)
2: Læs test om kameraerne flere steder på nettet.
3: Køb kameraet på nettet (et eksempel kunne være www.photoshop.dk )

venligst
henrik
www.npw-kiting.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 04-11-04 20:19

"LazyBoy" <joerlundfjern@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> se på et større udvalg.
> Desuden forventer jeg en god service samt et personale der ved hvad de har

Foto C ? Photographica ? - begge i KBH K..

Men siden du ser på edbpriser.dk er prisen ok meget afgørende, så måske er
www.digital4u.dk mere din stil ?

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : den ægte fotomand

Dato : 04-11-04 20:38

> [...]
> med at gøre.
>
> På edbpriser ser jeg at der ligger flere forretninger i KBH. Men det er

Elly foto ved slottet eller ham over for Kvicly extra i slotsarkaderne,
begge i hillerød

Vh Per

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 20:58

LazyBoy wrote:

> ..
>
> Hvilken butik kunne du anbefale ????

Ikke Fona.... Eller bedre sagt: Køb du bare i Fona, men vær forberedt
på, at du skal slås for din prisgaranti.
Jeg frygter den dag, at der er brug for garanti/reklamationsretten.

mvh

Carsten Riis

Fra : Deaster

Dato : 05-11-04 08:19

LazyBoy wrote:
> [...]
> de har med at gøre.
>
> På edbpriser ser jeg at der ligger flere forretninger i KBH. Men det

Photografica i Skindergade.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-11-04 11:18

> [...]

>på et større udvalg.
>Desuden forventer jeg en god service samt et personale der ved hvad de har

Prøv Photografica i Skindergade eller Foto/C i Holbergsgade. Kamerahuset
på Frederiksundsvej er også en mulighed. Endelig kunne du prøve Bingo.
Der er dog en del forskel på niveauet hos personalet i de forskellige
Bingoforretninger.

>På edbpriser ser jeg at der ligger flere forretninger i KBH. Men det er ikke
>afgørende !!!
>Bor i nordsjælland.

Du kan ikke forvente priser helt nede i edbprisers niveau i en fysisk
forretning, men Kamerahuset følger meget godt med.

Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-11-04 11:25

Peter Rongsted wrote:

> Du kan ikke forvente priser helt nede i edbprisers niveau i en fysisk
> forretning, men Kamerahuset følger meget godt med.

Når man altså kan acceptere en tysk manual. Ikke at det gør mig noget,
men der findes jo nogen, som vil have danske manualer.

mvh

Carsten Riis