Rygestop
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 17:19

Er der ikke noget med at virksomheder får tilskud til rygestop?
Hvis ja, gælder denne ordning, så også enkeltmandsvirksomheder

/karsten

Fra : BJ

Dato : 04-11-04 17:21

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der ikke noget med at virksomheder får tilskud til rygestop?

Det lyder ellers herligt.

> Hvis ja, gælder denne ordning, så også enkeltmandsvirksomheder

Jeg tror ikke, vi er nok ansatte...)

Bjørn Jørvad

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-04 22:36

> Det lyder ellers herligt.
> Jeg tror ikke, vi er nok ansatte...)

Nej det er nok også min frygt - men jeg prøver alligevel.... så må
skattevæsnet forhøje mig i 2006

/karsten

Fra : BJ

Dato : 04-11-04 22:45

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej det er nok også min frygt - men jeg prøver alligevel.... så må
> skattevæsnet forhøje mig i 2006

Hmm ... det kan måske så betale sig at fortsætte med at ryge.... du skal jo
betale strafrenter, såfremt fradraget bliver underkendt..

Bjørn Jørvad

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 11:57

> Hmm ... det kan måske så betale sig at fortsætte med at ryge.... du skal
> jo betale strafrenter, såfremt fradraget bliver underkendt..

Sikkert, men alle forhøjelser bliver anket.

/karsten