Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 213T - Min vurdering :-~
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-11-04 15:04

Hejsa,

Jeg har lige fået min nye skærm...Mit valg stod mellem Dells 2100FP og
Samsung SyncMaster 213T. Jeg valgte Samsungs, da den var lige de 1,2"
større, og havde fået gode anmeldelser for dens gode evne til at vise
kontraster.

Link til skærmen:
http://www.samsung.com/se/products/monitors/tft21_40/213t.asp

Først bestilte jeg den hos bob.dk som havde den på lager. Intet skete... Så
kiggede jeg hos SHG.dk - de fik den den 2... Jeg ventede alligevel på CPU
fra dem den 1. - såeh, jeg tænkte jeg kunne da bare smide den oveni Den
3. modtager jeg CPU og skærm.

Se - nu er jeg spændt. Jeg vil helst ikke have en skærm med pixelfejl - så
jeg har på forhånd forberedt to filer - et billede med helt sort, og et med
helt hvidt... Jeg hooker skærmen op, tænder den - og kontrollerer med det
bedste mine øjne kan hjælpe mig til. Og hvad finder jeg?

0 PIXEL FEJL!

Jeg er så lykkelig

Se, nu sker det sjove så idag, d. 4. november... Der skriver bob.dk til mig
og fortæller mig at NU er skærmen kommet på lager. Øhm, de havde den på
lager da jeg bestilte den 28. sidste måned? Men, ... Tja - dem handler jeg
ikke med mere Magen til useriøst firma skal man lede længe efter. De
holder i hvertfald ikke af deres kunder

Skærmen er enormt lækker - og stoor! Jeg var spændt på hvordan den ville
ghoste, da det jo 'kun' er et 25ms PVA-panel der sidder i. Men der var så at
sige intet at se - i hvertfald ikke for mine øjne

Jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds. Både med kvaliteten, designet -
og også servicen fra SHG.dk...

// Yoc.