TV.out med Tvtool
Fra : Hans-H Skall

Dato : 16-05-01 17:42

Jeg har hentet tvtool 5.0 og 5.1 fra www.tvtool.de
men det lukker ned efter ca 5 min.
Er det mig der laver en fejl ? eller er der en registrering der står godt
nok DEMO under info.

Hans

Fra : Glubs

Dato : 17-05-01 10:45

"Hans-H Skall" <skall@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> men det lukker ned efter ca 5 min.
> Er det mig der laver en fejl ? eller er der en registrering der står godt

Det er ikke dig, der har gjort noget forkert - det er en shareware version,
man kan downloade gratis, som lukker hvert 10. minut (iflg. www.tvtool.de ).
Vil du undgå dette, skal du have den registrerede version, som koster 19,56
DM (eller 10 EUR).

Mvh
Lars

Fra : Hans-H Skall