Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen som vil hjælpe en nybegynder i nords~
Fra : Johnny

Dato : 04-11-04 11:08

Hej alle i fotoguruer

Jeg har netop anskaffet mig et fujifilm s7000 ( som erstatning for mit
Olympus 960), og nu vil jeg gerne igang med at lave lidt spændende billeder.
Kunne det tænkes at der her i gruppen var en person, der ville tage mig med
på fototure, og lære mig om nogle af kameraets fortræffeligheder.
Først at få 'skuddet' rigtigt i kassen. (anvendelse af apparatets
funktioner) og måske efterfølgende behandling.

jeg glæder mig allerede.

Johnny Horn

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 12:15

Johnny wrote:

> [...]
> Først at få 'skuddet' rigtigt i kassen. (anvendelse af apparatets
> funktioner) og måske efterfølgende behandling.

Hvor heldigt: <news:4189d64b$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

mvh

Carsten Riis

Fra : Johnny

Dato : 04-11-04 16:12

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor heldigt: <news:4189d64b$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
>
> mvh
>
> Carsten Riis

ØV ØV og atter ØV
Lørdag d.13 er jeg desværre forhindret i at deltage, der kunne jeg ellers
nok have høstet en masse erfaringer.

Johnny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-11-04 19:09

"Johnny" <Great_dane_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> ØV ØV og atter ØV
> Lørdag d.13 er jeg desværre forhindret i at deltage, der kunne jeg ellers

Det ville nok hjælpe lidt hvis du fortalte hvor du bor henne

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-11-04 19:35

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <Great_dane_dk@hotmail.com> wrote in message

> mig

> Det ville nok hjælpe lidt hvis du fortalte hvor du bor henne

Det står da i emne-linien

MVH
Thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 04-11-04 17:18

< Hej alle i fotoguruer

> [...]
> Først at få 'skuddet' rigtigt i kassen. (anvendelse af apparatets
> funktioner) og måske efterfølgende behandling.

Nu ved jeg ikke om jeg vil kalde mig selv guru, jeg er ligeså meget amatør
som du er. Ind i mellem bliver der arrangeret fototure her i gruppen, de er
meget hyggelige, en skam du ikke kan komme med den 13 November. Ellers er
der også fotostafetten, hvor man får kritik på de billeder man tager til en
bestemt opgave.

MVH
Thomas