Gulvtæppe ønskes
Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 04-11-04 11:48

Gulvtæppe til fortelt købes str. 6,0 - 6,5 m x 3,0 m gerne med blå stribe i
skal være som NYT !!

Gitte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-11-04 00:54

dk.marked.privat.camping

Kurt

Fra : phk

Dato : 05-11-04 08:34

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> skrev i en meddelelse
> Gulvtæppe til fortelt købes str. 6,0 - 6,5 m x 3,0 m gerne med blå stribe
> skal være som NYT !!

Køb det sydpå. Det er en helt anden pris. Jeg plejer såmænd at købe på min
campingplads i Italien, mener jeg gav 3-400 kr. for et tæppe i din størrelse
sidste år.

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 05-11-04 15:13

phk wrote:

> Køb det sydpå. Det er en helt anden pris. Jeg plejer såmænd at købe
> på min campingplads i Italien, mener jeg gav 3-400 kr. for et tæppe i
> din størrelse sidste år.

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad er det for en campingplads du har i Italien

Gismo.

Fra : phk

Dato : 05-11-04 15:22

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu bliver jeg nysgerrig, hvad er det for en campingplads du har i Italien

www.campingrubicone.com

Den der også bliver reklameret for i Camping og Fritid. Jeg er kommet der
siden 98.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-11-04 20:58

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<418b2cb8$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> campingplads i Italien, mener jeg gav 3-400 kr. for et tæppe i din størrelse

Du kan også køre til Swahililand så sparer du 50 kr.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 05-11-04 22:05

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Du kan også køre til Swahililand så sparer du 50 kr.

Er det ikke også sydpå, skv..........

Gismo.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-11-04 22:15

> Er det ikke også sydpå, skv..........
>
> Gismo.

Har en grim anelse om at vor "ven" nu vil argumentere for at der er kortere
dertil, hvis du tar' over nordpolen.....
Tænk, hvor ku' DK være et fredeligt land ....
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : LS

Dato : 05-11-04 22:57

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> "Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>>
> Har en grim anelse om at vor "ven" nu vil argumentere for at der er
> kortere dertil, hvis du tar' over nordpolen.....

Det tror jeg ikke. Han er nok nærmere kommet i lommerne på DCU formanden der
lige har lavet en rabataftale på campingrejser til Swahililand.

Fra : S.B.

Dato : 06-11-04 14:16

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det tror jeg ikke. Han er nok nærmere kommet i lommerne på DCU formanden
> der lige har lavet en rabataftale på campingrejser til Swahililand.

Har ellers hørt at hvis man kan bevise man ikke er medlem ved DCU kan man få
gulvtæpper til en fornuftig pris,
Kan ikke huske hvad han hed, kaldte sig så vidt jeg husker noget med BB ved
, vist noge med egen import fra Burundi

/Søren

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-11-04 14:22

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> wrote in message news:<418a08dc$0$86978$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Gulvtæppe til fortelt købes str. 6,0 - 6,5 m x 3,0 m gerne med blå stribe i
> skal være som NYT !!

Har I overvejet at gå ind i en campingudstyrsforretning og købe et NYT
! Eller forventer I at FÅ et NYT fortelttæppe FORÆRET ?

> Gitte

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 05-11-04 15:25

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> wrote in message
>
> Har I overvejet at gå ind i en campingudstyrsforretning og købe et NYT
> ! Eller forventer I at FÅ et NYT fortelttæppe FORÆRET ?

Du er off-topic, Bo Børgesen. Køb og salg henvises til markedsgruppen og din
kommentar er under alle omstændigheder off-topic.

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 05-11-04 16:08

phk wrote:

> Du er off-topic, Bo Børgesen. Køb og salg henvises til markedsgruppen
> og din kommentar er under alle omstændigheder off-topic.

Hvis spa...... gad læse det første indlæg ordentligt, ville han se at de vil
købe, det er stadig forkert gruppe, men den nedladende tone Bo Børgesen
bruger kunne vi godt være foruden.

Gismo.

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 06-11-04 12:21

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0411050522.5f0cee0e@posting.google.com>...

> Har I overvejet at gå ind i en campingudstyrsforretning og købe et NYT
> ! Eller forventer I at FÅ et NYT fortelttæppe FORÆRET ?

> Hilsen
> verner

Jeg tror du har fat i noget af det rigtige Verner.
De har en lignende annonce i Gul og Gratis i denne uge, hvor de skriver "pris 0 kr"

De bor i Varde, og ønsker sikkert levering med i prisen

mvh
Steen

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 06-11-04 13:43

Fatter I slet ikke noget eller hvad er der galt !! Hvilken pris skulle jeg
lige skrive på ?? Hvis jeg køber noget der er brugt er det vel ikke kun mig
der sætter prisen vel...
Svine folk til det må man sandelig sige at det er noget I kan finde ud af,
er det kun jeres nyhedsgruppe og vi andre må ikke være her.

Steen kan du ikke lige så godt skrive vores adresse og det hele her inde !

Fra : Sten Bo

Dato : 06-11-04 14:57

> Svine folk til det må man sandelig sige at det er noget I kan finde ud
> af,
> er det kun jeres nyhedsgruppe og vi andre må ikke være her.

Kontant afregning.
Den der kun tar spøg for spøg - osv

Jeg syntes slet ikke at man er morsom på jeres bekostning, men retter
skytset mod indlæg fra anden side hvor man herigennem kender hinanden og
kender holdningen til gode tilbud

Grin dog af det - god dansk ironi og morsomheder og jeg flimrede da også
med et par stykker undervejs i tråden men afstod. Kom med et par
morsomheder retur og deltag i underholdningen. Folk har da stort set
altid bifaldet kvikke bemærkninger, bare det ikke blir helt crazy.

Men jeg opfattede ikke at det var rettet mod jeres indlæg og ønsker.

Jeg har en lille højtryksrenser, og da vi er 3 campister på vores lille
vej holder vi en gang i mellem rensedag, asfaltbal - gir dem nogle par
spande ariel til iblødsætning og renser, så de blir som nye, bogstavelig
talt.

Hilsen og humør Sten Bo

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 05-11-04 19:13

> [...]
> Gulvtæppe til fortelt købes str. 6,0 - 6,5 m x 3,0 m gerne med blå stribe i

Jamen så køb da et nyt.
Så snart sådan et tæppe har været brugt på en ferie, er det ikke som nyt mere.

mvh
STeen

Fra : phk

Dato : 05-11-04 19:31

> Jamen så køb da et nyt.
> Så snart sådan et tæppe har været brugt på en ferie, er det ikke som nyt
> mere.

Passer ikke helt - tag det med i bad, så bliver det som nyt.

Det er nemmest og mest effektivt at tage det med i havvand.

--
Per, Esbjerg

Fra : LS

Dato : 05-11-04 22:59

> "Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
>

> Passer ikke helt - tag det med i bad, så bliver det som nyt.

Passer ikke - det bliver som et brugt der er vasket.

Fra : LS

Dato : 05-11-04 22:54

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> skrev i en meddelelse

> skal være som NYT !!

Så skal du nok i en forretning. Det er nok det eneste sted du kan købe noget
der er som nyt. Her eller rettere i dk.marked.privat får du nok kun fat i
noget der er som brugt.

Fra : Gismo

Dato : 06-11-04 00:05

LS wrote:
> [...]
> købe noget der er som nyt. Her eller rettere i dk.marked.privat får
> du nok kun fat i noget der er som brugt.

Hvis du tager en runde på www.dba.dk vil du finde ud af mange
af tingene sælges som nyt, kun brugt få gange, perfekt stand
og meget andet, så der er nok mere tale om salgsgag.
Men du har ret det er stadig brugt.

Gismo.

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 06-11-04 08:44

> [...]
> af tingene sælges som nyt, kun brugt få gange, perfekt stand
> og meget andet, så der er nok mere tale om salgsgag.

Blev ringet op af en i går som havde en der var som ny, meen den var brun
med tern så enten har de haft den liggende meget længe eller ved jeg ikke
helt...

Selvfølgelig er det ok at man kan se den er lidt brugt, men det jeg mener er
at der ikke skal være huller i.

Gitte

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-11-04 16:15

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> wrote in message news:<418c80ba$0$86908$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> helt...
>
> Selvfølgelig er det ok at man kan se den er lidt brugt, men det jeg mener er

Denne tråd viser med al tydelighed hvor LATTERLIG emnerne kan være
her. Den viser også, at "GENIERNE" har en kommentar til ALT
hehehehehh Underholdning i topklasse.

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-11-04 17:03

Ja - der kom den latterlige på banen...

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : phk

Dato : 07-11-04 12:36

> [...]

> Denne tråd viser med al tydelighed hvor LATTERLIG emnerne kan være
> her. Den viser også, at "GENIERNE" har en kommentar til ALT

Ja, prøv engang at kikke længere oppe hvordan lige netop DU bidrog til
latterlighederne :(

> hehehehehh Underholdning i topklasse.

Det er der nok delte meninger om - dine og så alle vor andres.

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 07-11-04 18:16

> Denne tråd viser med al tydelighed hvor LATTERLIG emnerne kan være
> her. Den viser også, at "GENIERNE" har en kommentar til ALT
> [...]

Hej Verner - jeg går ud fra, at det er indlæg som dette, du henviser til:

"Du kan også køre til Swahililand så sparer du 50 kr.

Hilsen
verner"

Og jeg er helt enig med dig i, at det er indlæg under lavmålet!

/Flemming U

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 13:16

Sikke dog en masse dumme kommentarer der er kommet
pga. en lille annonce.
Svar dog de to hvis I har et gulvtæppe at sælge, ellers
ikke.
Held og lykke med at finde et gulvtæppe.

Med venlig hilsen
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 14:42

ØHHH
Vil lige for en ordens skyld gøre opmærksom på at her er vist 2
som hedder Steen.
Har ændret mit så der står Steen K.

Med venlig hilsen
Steen K.

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 08-11-04 12:19

Har fundet et tæppe brugt 1 år som NYT prisen var 500,- ny pris er 1800,-

Gitte

Fra : S.B.

Dato : 08-11-04 16:38

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> skrev i en meddelelse
> Har fundet et tæppe brugt 1 år som NYT prisen var 500,- ny pris er 1800,-
>
> Gitte

Jeg gav ellers 900 kr for et helt nyt, krøllefrit på 3½ x 6 m. sidste år hos
campinggården i Ormslev

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 17:12

DET ER DOG UTROLIGT som nogle læsere i denne gruppe har ondt
i r..... over priser, nyt/gammelt osv osv.
Glæd jer dog over at Gitte og Jens-Jørgen har fundet sig et tæppe
som de er tilfreds med og til en pris som de syntes er i orden.
Der er nogle stykker her som løbende kommer med nedsættende
og latterliggørende kommentarer til mange indlæg.
Stop med det og skriv når der er noget relevant at skrive som f.eks.
hvis I lå inde med et sådant tæppe og ville sælge det.

Mvh
Steen K.

Ps: håber I bliver glad for Jeres tæppe!!

newsMjd.3750$WJ5.3348@news.get2net.dk...

Fra : phk

Dato : 08-11-04 19:09

"Steen K." <steenk(snabel a)post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

[Nedenstående korrigeret for forkert quotning]

> DET ER DOG UTROLIGT som nogle læsere i denne gruppe har ondt
> i r..... over priser, nyt/gammelt osv osv.

Tænk, jeg ser på det som forbrugeroplysning. Der er oplyst nogle priser hvad
man har givet for et tæppe, det er så op til læserne at afgøre om det er
oplysninger de vil bruge til noget.

Starter du med dig selv?

www.usenet.dk/netikette for at se hvordan man quoter korrekt, Steen!

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-11-04 16:53

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> wrote in message news:<418f564e$0$86952$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Har fundet et tæppe brugt 1 år som NYT prisen var 500,- ny pris er 1800,-
>
> Gitte

Det ville jeg faneme også have skrevet hurtigt hvis jeg var dig )

Hilsen
verner

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 09-11-04 07:41

BROKRØV !!!!!

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 12:29

"Gitte & Jens-Jørgen" <nogen@nogen.dk> wrote in message news:<41906674$0$86973$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> BROKRØV !!!!!

> 1800,-

Ja ja Gitte, man siger at overdrivelse fremmer forståelsen! meeeenn
synes du ikke at du overdriver vel meget !! 1800,- kr !! det gør bare
dit indlæg mere utroværdigt ! Du sætter ikke dit lys under en skæppe?
du sidder i DYB mørke.

Hilsen
verner

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 09-11-04 12:37

Lille "ven" vil jeg nu ikke kalde dig

Det er den pris vi har fået oplyst fra en camping forretning og den pris som
står i Isabella kataloget såååå det er hvis dig der er noget GALT med, men
jeg kan se du skriver mange gange herinde men gider ikke se hvad du skriver
for det er sikkert bare BROK !!!