nedringet kvindelig tennisspiller
Fra : Andropov

Dato : 03-11-04 20:16

John skrev:

>Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?

Og hvis der er flere som leger selvbestaltet netbetjent gider jeg ikke
at spilde tid på det.
EOD.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-04 21:23

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Og hvis der er flere som leger selvbestaltet netbetjent gider jeg ikke
> at spilde tid på det.

Jamen kære Andropov, hvad er det, du vil opnå med dine indlæg? Tror du ikke,
vi andre læser aviser eller hvad?

--
-Jens B.

Fra : Corax

Dato : 04-11-04 11:58

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Jamen kære Andropov, hvad er det, du vil opnå med dine indlæg? Tror du
> ikke,
> vi andre læser aviser eller hvad?

Nu VAR det jo et link til Ekstra Bladet...forhåbentlig er det ikke alle der
læser EB som deres daglige avis valg.

- Corax

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 12:05

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message

> Nu VAR det jo et link til Ekstra Bladet...forhåbentlig er det ikke
> alle der læser EB som deres daglige avis valg.

Hvorfor egentlig ikke? Er vi ude i noget smagsdømmeri her?

--
-Jens B.

Fra : Corax

Dato : 04-11-04 17:27

> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> wrote in message

> Hvorfor egentlig ikke? Er vi ude i noget smagsdømmeri her?
>
> --
> -Jens B.

Ja og nej. Jeg tror ikke man behøver være smagsdommer for at kunne tage
stilling til EB som kilde, og de er da også selv opmærksomme på, at de lever
af at underholde...

- Corax

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-04 20:14

> Ja og nej. Jeg tror ikke man behøver være smagsdommer for at kunne
> tage stilling til EB som kilde, og de er da også selv opmærksomme på,
> at de lever af at underholde...

Du mener altså, at EB er utroværdigt? Hvis ja, er EB mere utroværdigt end de
såkaldt "seriøse" dagblade, f.eks. Politiken, Berlingske Tidende og
Jyllandsposten?

(Pas på, der er en fælde indbygget i mine spørgsmål)

--
-Jens B.

Fra : Corax

Dato : 05-11-04 10:38

> [...]
> Jyllandsposten?
>
> (Pas på, der er en fælde indbygget i mine spørgsmål)

Det kommer an på hvilken type artikler vi taler om. EB har sjældent de lange
dybdegående artikler, og hver gang de har skrevet om mit fagområde
(religion), så har jeg siddet og krummet tær over unuanceret dækning,
dårligt valg af "eksperter" osv.. De andre aviser er ikke meget bedre, men i
det mindtse har de nogen gange haft okay kronikker skrevet af fagfolk eller
mere dybdegående og nuancerede artikler. EB er en avis folk læser for at
blive underholdt ikke for at blive klogere.

- Corax

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-04 10:45

> [...]
> fagområde (religion), så har jeg siddet og krummet tær over
> unuanceret dækning, dårligt valg af "eksperter" osv..

Ja, de bruger f.eks. wannabe-jøden og ex-katolikken Cyril Malka, og så er
der jo ikke et øje tørt

> [...]
> kronikker skrevet af fagfolk eller mere dybdegående og nuancerede
> artikler. EB er en avis folk læser for at blive underholdt ikke for

Jamen så er vi enige. Jeg opfattede bare din kritik af EB som om, du fandt
avisen mere utroværdig end andre aviser, hvilket den langt fra er. Faktisk
er det de såkaldt "seriøse" dagblade, der klart fører på point mht. antal
tabte sager i bl.a. pressenævnet. EB har en anden målgruppe, og derfor en
anden prioritering af stoffet, men lyve gør de nu meget sjældent.

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-11-04 12:18

> Nu VAR det jo et link til Ekstra Bladet...forhåbentlig er det ikke
> alle der læser EB som deres daglige avis valg.

Online avis? Jo. Det er da helt klart den mest underholdene at læse og den
opdateres hele tiden, så man kan skimme den hele dagen.

Mark