nedringet kvindelig tennisspiller
Fra : Andropov

Dato : 03-11-04 19:04

Man bliver nødt til at vise bryster for at den 2 millioner dollar dyre
diamanthalskæde kan blive set.....

Tennisstjernen Serena Williams overlod intet til fantasien, da hun
mødte op til filmpremiere i London i går aftes

Karen Seneca - 7:40 - 3. nov. 2004

Tennisstjernen Serena Williams stjal billedet i går aftes, da hun
mødte op til filmpremieren på Pierce Brosnans nye film 'After The
Sunset'.

Tennisstjernen havde en pink gennemsigtig kjole på, der afslørede
hendes bryster. Som prikken over i'et havde hun en diamanthalskæde på,
som har kostet den nette sum af to millioner dollar ifølge The Sun.

Fra : John Sahl

Dato : 03-11-04 19:38

Andropov wrote:

Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Anita

Dato : 03-11-04 20:36

John Sahl wrote:

> Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?

Hvordan kan du være i tvivl?

Venligst Anita

Fra : John Sahl

Dato : 03-11-04 22:01

Anita wrote:
> Hvordan kan du være i tvivl?

Foretrækker at høre ting fra hestens mund

Fra : Peter Juhl

Dato : 03-11-04 23:00

John Sahl wrote:

> Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

Reklamen for dit idiotiske site fylder mere end din forargelse over
linket til en on-line avis - gør dig venligst mere umage næste gang du
vil have grubben til at grine.

Fra : N/A

Dato : 05-11-04 11:45

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-11-04 11:45

John Sahl wrote:

> Hej Peter, længe siden, gamle brokrøv

Jeg er ikke gammel - Ejvind er gammel.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-04 14:14

Peter Juhl wrote:

> Jeg er ikke gammel - Ejvind er gammel.

Du indrømmer altså uden sværdslag, at du er en brokrøv ?

--
Ejvind

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-11-04 14:16

Ejvind Kruse wrote:

> Du indrømmer altså uden sværdslag, at du er en brokrøv ?

Det slog vi fast for 2 somre siden - kom nu ind i kampen slowmo'.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-04 14:24

Peter Juhl wrote:

> Det slog vi fast for 2 somre siden - kom nu ind i kampen slowmo'.

Det er altså dig der er indeni Jesper G. ?

--
Ejvind

Fra : Jens....

Dato : 06-11-04 08:40

Ejvind Kruse wrote:

> Det er altså dig der er indeni Jesper G. ?

den var slem.

--
Jens.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 06-11-04 09:14

Jens.... wrote:

> den var slem.

Ja føj.

--
Ejvind

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-04 23:36

> Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?

Hvorfor har du ikke sat tumben på ignore endnu?

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : John Sahl

Dato : 04-11-04 00:27

Henrik B. wrote:
> Hvorfor har du ikke sat tumben på ignore endnu?

Ah, god idé tak

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-11-04 11:35

John Sahl wrote:

> Er du provisionslønnet som reklamemand for Ekstra Bladet?

Han tror, han er den eneste, der læser www.eb.dk.

Mark

Fra : Vic.

Dato : 03-11-04 21:34

Andropov wrote:
> [...]
> hendes bryster. Som prikken over i'et havde hun en diamanthalskæde på,
> som har kostet den nette sum af to millioner dollar ifølge The Sun.

Who gives a flying fuck?!

Vic.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 03-11-04 22:07

Vic. wrote:

> Who gives a flying fuck?!

I do

Hun har aldrig skullet begynde at løbe rundt om min seng, så skulle jeg
nok få "spændt ben" (eller noget) før hun nåede en omgang.

I know, I know, in my dreams.

Jan

Fra : Jim

Dato : 04-11-04 17:23

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> I do
>
> Hun har aldrig skullet begynde at løbe rundt om min seng, så skulle
> jeg nok få "spændt ben" (eller noget) før hun nåede en omgang.
>
> I know, I know, in my dreams.

Jeg ville også spænde ben for hende, og derefter ville jeg kyle hende ad
helvede til.
Hun er jo ikke engang køn.
Jeg har set chimpanser, som er kønnere.

Fra : Babba-Papa

Dato : 05-11-04 09:13

Der var engang en bruger ved navn "Jim"
<Nospam4Admin@moneyman.dk> der skrev:

>Jeg ville også spænde ben for hende, og derefter ville jeg kyle hende ad
>helvede til.
>Hun er jo ikke engang køn.
>Jeg har set chimpanser, som er kønnere.

Hver sin "lumre" lyst.....Men personligt ville jeg da gerne
tilbringe en weekend (eller mere) i "Adam- og Eva-kostume" med
Serena.

Hvis Venus også var til stede ville jeg heller ikke klage....*S*
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 05-11-04 10:32

Babba-Papa wrote:

> [...]
> Serena.

> Hvis Venus også var til stede ville jeg heller ikke klage....*S*

Hende er jeg personligt så ikke så vild med igen - Men min kæreste måtte
meget gerne være der også

Mvh. Jan

Fra : Jim

Dato : 05-11-04 11:25

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qadmo0haoqoj44nl0pqd75eci1ml43geoo@4ax.com...
> [...]
> Serena.
>
> Hvis Venus også var til stede ville jeg heller ikke klage....*S*

Hver sin lumre og perverse lyst, men jeg foretrækker smukke mennesker og
ikke fra Afrika.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 06-11-04 08:45

On Fri, 5 Nov 2004 11:25:21 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>Hver sin lumre og perverse lyst, men jeg foretrækker smukke mennesker og
>ikke fra Afrika.

Den kan man så fundere over, specielt hvis man som jeg er gift med en
dejlig pige med afrikansk oprindelse.....

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-11-04 10:50

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Den kan man så fundere over, specielt hvis man som jeg er gift med en
> dejlig pige med afrikansk oprindelse.....

Hun stammer fra Johannesburg og har Afrikaans som modersmål?

--
-Jens B.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-11-04 02:26

On Sat, 6 Nov 2004 10:50:09 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

>Hun stammer fra Johannesburg og har Afrikaans som modersmål?

Mon ikke de fleste sorte amerikanere på en eller anden måde stammer
fra Afrika?

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-04 10:36

> Mon ikke de fleste sorte amerikanere på en eller anden måde stammer
> fra Afrika?

Hvor skulle jeg dog vide fra, hun er sort?

--
-Jens B.

Fra : Jim

Dato : 06-11-04 11:43

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den kan man så fundere over, specielt hvis man som jeg er gift med en
> dejlig pige med afrikansk oprindelse.....

Nogle afrikanere har dog større lighed i DNA´en med den gruppe af
pattedyr, mennesket nedstammer fra end andre.

Fra : Henrik B.

Dato : 06-11-04 12:17

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle afrikanere har dog større lighed i DNA´en med den gruppe af
> pattedyr, mennesket nedstammer fra end andre.

Hvad er det for noget forkvaklet vrøvl!?

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Vic.

Dato : 06-11-04 15:00

Henrik B. wrote:
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for noget forkvaklet vrøvl!?

Jim ærgrer sig bare over at vi ikke har KK-klan i DK.

Vic.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-11-04 02:30

On Sat, 6 Nov 2004 11:43:22 +0100, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>Nogle afrikanere har dog større lighed i DNA´en med den gruppe af
>pattedyr, mennesket nedstammer fra end andre.

Sikke dog noget vrøvl, du nedstammer sandsynligvisselv fra et menneske
af afrikansk oprindelse. Eller måske findes der en separat DNA gruppe
for halvskaldede, rødmossede, øldrikkende, uintelligente danskere med
ølvom?

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-11-04 17:37

> Den kan man så fundere over, specielt hvis man som jeg er gift med en
> dejlig pige med afrikansk oprindelse.....

Så lad os se et billede

Mark

Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-11-04 02:37

On Sat, 6 Nov 2004 17:36:43 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Så lad os se et billede

Jamen, selvfølgelig

http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/larsehlers/detail?.dir=/25d6&.dnm=3901.jpg

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Ulvir

Dato : 03-11-04 22:27

Vic. wrote:

> Who gives a flying fuck?!

Not me..

Fra : Johnny Andersen

Dato : 03-11-04 22:19

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Tennisstjernen Serena Williams overlod intet til fantasien, da hun
> mødte op til filmpremiere i London i går aftes

En dum tøs med en IQ som et marsvin......

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 21:50

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Tennisstjernen havde en pink gennemsigtig kjole på, der afslørede
> hendes bryster.

Det forekommer mig at vi har hørt om den slags før.

Er det ikke ret normalt at kvinder har bryster? og at kvinders bryster
normalt også er større end mænds?`

Mvh. Per

Fra : Jim

Dato : 05-11-04 11:23

> [...]
> hendes bryster. Som prikken over i'et havde hun en diamanthalskæde på,
> som har kostet den nette sum af to millioner dollar ifølge The Sun.

Hvor mange kastede op af synet?
Jeg ville nok, hvis jeg havde været vidne til skuet.
Og så er hun ikke engang køn.
Jeg har set chimpanser, som var kønnere...