Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Forsinket bidrag til staffetten uge 44
Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 13:14

Hej alle

Ja ja ja, jeg ved godt, at løbet er kørt, men jeg har nu alligevel haft
ideen.
Og vil da gerne dele den med jer.

http:/www.carben.dk/carsten/politiken_morgenlevering.jpg

mvh

Carsten Riis

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-04 13:18

Carsten Riis wrote:
> http:/www.carben.dk/carsten/politiken_morgenlevering.jpg

404.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 13:23

Hans Joergensen wrote:

> 404.

Prøv igen...

Filnavnet havde stort P i Politiken, men det er rettet nu, så det
virker.

mvh

Carsten Riis

Fra : Casper

Dato : 03-11-04 14:19

On Wed, 03 Nov 2004 13:22:44 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Prøv igen...
>
>Filnavnet havde stort P i Politiken, men det er rettet nu, så det
>virker.

måske en "/" mere, før "www" er sagen?

Fint billede, savner dog lidt mere lys?

Casper

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-11-04 15:46

Casper wrote:

> måske en "/" mere, før "www" er sagen?

nå ja for pokker da.

> Fint billede, savner dog lidt mere lys?

Ok, forklaringen skulle være, at avisen kommer tidlig morgen. og der
er jo ikke så megt lys i denne tid.

mvh

Carsten Riis

Fra : Casper

Dato : 04-11-04 09:41

On Wed, 03 Nov 2004 15:45:41 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>nå ja for pokker da.

>Ok, forklaringen skulle være, at avisen kommer tidlig morgen. og der
>er jo ikke så megt lys i denne tid.

Ok, det er i orden...

Du kunne også have smidt en lille papirspose med rundstykkerpå bordet,
blot for at understrege stemningen. Jeg synes det er en fin idé med
kaffekanden.

Casper

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 11:17

Casper wrote:

> Du kunne også have smidt en lille papirspose med rundstykkerpå bordet,
> blot for at understrege stemningen. Jeg synes det er en fin idé med
> kaffekanden.

Det er lidt svært, at få fat på en pose rundstykker en sen lørdag
aften

Det er jo det skønne med fotografering. Man kan ikke se, hvornår man har
taget billedet (medmindre der er en eller anden tidsangivelse eller
begivenhed som afslører det eller man er ærlig)

mvh

Carsten Riis

Fra : Casper

Dato : 04-11-04 12:55

On Thu, 04 Nov 2004 11:17:21 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> [...]
>taget billedet (medmindre der er en eller anden tidsangivelse eller
>begivenhed som afslører det eller man er ærlig)

Korrekt, og jeg sætter da pris på din ærlighed. Men du kunne jo
komme 2 par sammenrullede sokker i papirsposen - det ville jeg jo
heller ikke kunne se.

Casper

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-11-04 13:06

Casper wrote:

> Korrekt, og jeg sætter da pris på din ærlighed. Men du kunne jo
> komme 2 par sammenrullede sokker i papirsposen - det ville jeg jo
> heller ikke kunne se.

Jeg er glad for, at bagere ikke tænker på samme måde efter en lang nat
på benene

Men jo, det kunne jeg selvfølgelig have gjort.

mvh

Carsten Riis