Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Infomation om digital-billeder
Fra : Henning S

Dato : 03-11-04 00:00

Hej, der findes et program der kan fortælle alt om et digitalfoto. Lige fra
hvilket kamera derr har taget billedet, og alt om blænde, lukketid osv...
Er der een, der er så venlig at oplyse hvad programmet hedder, vil jeg være
meget taknemmelig.

Mvh
Henning S

Fra : emj

Dato : 03-11-04 00:14

On Wed, 3 Nov 2004 00:00:29 +0100, "Henning S" <hsit@FEJLENtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Er der een, der er så venlig at oplyse hvad programmet hedder, vil jeg være

EXIFdata.
Det kan du se med alle billedbehandlingsprogrammer.
Hvilket billedbehandlingsprogram bruger du?
Hilsen emj

Fra : Henning S

Dato : 03-11-04 00:32

> EXIFdata.
> Det kan du se med alle billedbehandlingsprogrammer.
> Hvilket billedbehandlingsprogram bruger du?

Paint Shop Pro 9. Nu bliver jeg lidt flov...........for jeg har lige opdaget
at det kan jo også give de informationer jeg efterlyser.......... Tak for
hjælpen.

Henning S

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-11-04 00:20

Henning S wrote:
> [...]
> Er der een, der er så venlig at oplyse hvad programmet hedder, vil jeg være

Windows XP ..

Højreklik på billed og vælg egenskaber, så kan man se exif et eller
andet sted.

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985