Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Batteri til Canon Digital Ixus - uorginalt~
Fra : TDN

Dato : 30-10-04 09:42

Hej !

Batteriet i min gamle Canon Ixus 2.1 M pixel kan snart ikke mere.

Det der sidder i er et Canon NB-1L 3,7 V 680 mAh.

Jeg kan ikke finde nogen 680 mAh når jeg søger i EDB-priser, men det er vel
ikke et problem at bruge 840 mAh.

Et originalt koster fra 319 kr. + fragt og et uorginalt fra 219 + fragt.

Se: http://www.powerphoto.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=340

Spørgsmål:

1. Er det et problem med de 840 mAh eller holder det bare længere.

2. Er batteriet fra Hähnel lige så godt og 100 kr. billigere.

På forhånd tak
Thomas

Fra : Dan Andersen

Dato : 30-10-04 10:05

Jeg har haft særdeles dårlige erfaringer med batteri fra Hähnel - et
batteri til mit video kamera. Det holdt meget kort tid - døde desværre efter
12 mdr. så jeg kunne ikke reklamere. Tror der lå en kalednder indeni
Andre uorg. har jeg kun haft gode erfaringer med - men husk at gemme
kvitteringen i 2 år..

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : JH

Dato : 30-10-04 11:02

TDN wrote:
> [...]
>
> Det der sidder i er et Canon NB-1L 3,7 V 680 mAh.
>
> Jeg kan ikke finde nogen 680 mAh når jeg søger i EDB-priser, men det er vel

Har du kigget her:
http://www.batterier.dk/

JH

Fra : TDN

Dato : 30-10-04 11:36

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Har du kigget her:
> http://www.batterier.dk/
>
> JH

Kanon, den kendte jeg ikke. Her koster den kun 199 kr. Det hedder dog NB-1LH
istedet for NB-1L og har 840 mAh istedet for 680 mAh.

Der står på deres forum det passer til mit gamle Ixus.

Så nu er der bestilt et stk. batteri.

Tak for hjælpen.

Mvh
Thomas