Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ac-foto
Fra : fam. Ager

Dato : 28-10-04 22:24

nogen der har handlet med ac-foto???
syntes det er lidt under ligt at de ikke modtager credit kort,man skal selv
over føre beløbet......
men er der andre der har handlet med dem,og hvordan gik jeres forløb??

torben

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-10-04 22:36

fam. Ager wrote:
> nogen der har handlet med ac-foto???
> syntes det er lidt under ligt at de ikke modtager credit kort,man
> skal selv over føre beløbet......
> men er der andre der har handlet med dem,og hvordan gik jeres forløb??

Smertefrit og hurtigt den ene gang jeg handlede hos dem - fik sendt pr.
efterkrav.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-10-04 22:45

> nogen der har handlet med ac-foto???
> syntes det er lidt under ligt at de ikke modtager credit kort,man skal
> selv over føre beløbet......
> men er der andre der har handlet med dem,og hvordan gik jeres forløb??

Jeg synes min handlen med dem er forløbet smertefrit. Jeg sendte pengene via
banken og havde kort tid efter det brugte objektiv jeg havde købt hos dem,
hvilket viste sig at være i bedre stand end jeg havde forventet. Jeg er
meget tilfreds.

MVH
Thomas

Fra : -Thomas H.-

Dato : 29-10-04 08:11

> [...]
selv
> over føre beløbet......
> men er der andre der har handlet med dem,og hvordan gik jeres forløb??

Jeg har også handlet med dem, jeg overførte pengene via netbak i euro (det
billigste) og til det så tilsendt..

Der var ingen problemer, og jeg ville ikke have noget imod at handle med dem
en anden gang..

MVH
Thomas Hupfeldt.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 08:56

Har handlet med AC-foto en gang tidligere.

Købte for ca. DKK 10.000,- og betalte forud.

Varen kom prompte og uden problemer. Det er nok ikke sidste gang, at jeg
handler hos dem.

Mvh/Leif