Scroll & iTunes
Fra : Per Madsen

Dato : 16-05-01 17:04

Hej ng

Jeg har købt mig en Logitech Wheel Mouse (optisk) m. 2 knapper og
scroll-hjul, som jeg er meget tilfreds med. Desværre kan jeg af én eller
anden grund ikke bruge scroll-hjulet i iTunes-vinduet, hvilket irriterer mig
en kende. Understøtter iTunes ikke denne funktion?! Er der nogen løsning?

(iMac 333 mHz, 192 mb ram, MacOS 9.1 DK, iTunes 1.1 DK)

Tak for hjælpen

Per Madsen, Odense

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 16-05-01 18:13

....lyder mystisk! Jeg har en MS Explorer. Med denne virker det fint, så jeg
kan ikke se hvorfor det ikke skulle gøre det for dig også....

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-05-01 18:25

Per Madsen <permand@private.dk> wrote:

> [...]
> en kende. Understøtter iTunes ikke denne funktion?! Er der nogen løsning?
>
> (iMac 333 mHz, 192 mb ram, MacOS 9.1 DK, iTunes 1.1 DK)

Hej Per

Min søster kan heller ikke få hendes scrolmus til at virke i iTunes, så
det er nok en bug i programmet.

--
Cordiali saluti Jesper