Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede fra 3072x2048 pix. til max 600 i b~
Fra : Langgaard

Dato : 26-10-04 12:53

Hej

Ny i den digitale verden skal hjælpes

Jeg har PS 7 DK til rådighed, jeg har forsøgt en del, men kan ikke komme
under de 600pix i bredden, jeg har en MEGET stor manual, men hvis der nu
lige var en der vidste det !

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Thomas Corell

Dato : 26-10-04 13:04

Langgaard wrote:
> [...]
>
> Jeg har PS 7 DK til rådighed, jeg har forsøgt en del, men kan ikke komme
> under de 600pix i bredden, jeg har en MEGET stor manual, men hvis der nu

Image -> Canvas size

Så vidt jeg husker.

--
Don't waste space

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-04 13:18

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message

> Jeg har PS 7 DK til rådighed, jeg har forsøgt en del, men kan ikke
> komme under de 600pix i bredden, jeg har en MEGET stor manual, men
> hvis der nu lige var en der vidste det !

Image, Image Size, Pixel Dimensions, Width=600 pixels. Husk at afkrydse
"Constrain Proportions", hvis du ønsker at biholde forholdet mellem bredde
og højde.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 17.10.04)

Fra : Langgaard

Dato : 26-10-04 13:49

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har PS 7 DK til rådighed, jeg har forsøgt en del, men kan ikke komme
> under de 600pix i bredden, jeg har en MEGET stor manual, men hvis der nu

Hej

Tak for tippet, det fungerer fint.