Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak EasyShare DX7590
Fra : Peter L. Jensbøl

Dato : 25-10-04 19:41

Hej.

Jeg påtænker at købe Kodak EasyShare DX7590 og har læst flere anmeldelser at
dette kamera.
En god feature er 10x optisk zoom, 2.2" lcd display (vist nok det største på
et digital kamera), 5 mill. pixels og en linse fra Schneider-Kreuznach.

Er der nogle af Jer der har erfaring med dette kamera og er det prisen værd?
Jeg er ikke meget for at få et pocket kamera, grundet at man ikke kan skifte
linsen og så har jeg ikke kunne finde noget der kan hamle op med
pris/features/anvendelighed i forhold til dette kamera.
Har fundet det til kr. 3.100 hos PixMANIA og skal have et 512 mb kort til.
Er det et ok sted at handle? Jeg har også set det billigere i USA hos ABES
of Maine men her skal der lige lægges ca. kr. 760 til i forsendelse og så er
den besparelse væk. Men det er vel også værd at handle i DK for at få den
fulde to års garanti med mener jeg.

Hilsen
Peter Jensbøl

Fra : Peter L. Jensbøl

Dato : 25-10-04 21:15

Okay efter en tråd længere nede fra B. Linneberg valget nu mellem:

Kodak EasyShare DX7590
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=2797&pq-locale=en_US

Konica-Minolta DiMage Z3
http://konicaminolta.com/products/consumer/digital_camera/dimage/dimage-z3/index.html

Gider nogen hjælpe mig - hvad skal jeg vælge?
Skal jeg gå efter 1 mega pixel mere? 12x optisk zoom på Z3 mod 10x på
DX7590? Eller...?
Jeg kan simpel ikke finde ud af det...

Hilsen
Peter Jensbøl