Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt D70?
Fra : wolfgang

Dato : 25-10-04 14:46

Hej,

Jeg har ladet mig fortælle, at Bingo Foto planerer at sælge et D70 kit
med en 18-70 samt en 70-300 til 9995,- på en "foto messe" i City 2. 70-
300'eren er vist noget skrammel, men kitprisen er vel ok?

--
/w
There are two types of people in this world, good and bad. The good

Fra : Christian Place

Dato : 25-10-04 16:00

On 2004-10-25, wolfgang <wolfgang@nonet.invalid> wrote:
> [...]
> med en 18-70 samt en 70-300 til 9995,- på en "foto messe" i City 2. 70-
> 300'eren er vist noget skrammel, men kitprisen er vel ok?

Der var for nogle uger (måneder?) en 'teknik messe' i Lyngby Storcenter,
hvor jeg så at man kunne købe en pakke ganske lig den du beskriver, ved
Bingo Foto's 'stand' til den samme pris.

Hilsen Christian

Fra : HKJ

Dato : 25-10-04 16:17

"wolfgang" <wolfgang@nonet.invalid> wrote in message
> Jeg har ladet mig fortælle, at Bingo Foto planerer at sælge et D70 kit
> med en 18-70 samt en 70-300 til 9995,- på en "foto messe" i City 2. 70-
> 300'eren er vist noget skrammel, men kitprisen er vel ok?

Det 70-300 objektiv koster omkring 1500 kr normalt og omkring 1000 kr på
tilbud.

Jeg bruger selv luksus udgaven (ED) af det, som jeg gav omkring 3500 for.

Her er et par løveunger fra kbh. zoo, taget med D70 og omtalte objektiv.
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/041003-059.jpg
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/041003-095.jpg

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-10-04 18:38

"wolfgang" <wolfgang@nonet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> There are two types of people in this world, good and bad. The good
> sleep better, but the bad seem to enjoy the waking hours much more.
+++++++++++++++++++

Hej.

Jeg har den der 70-300, jeg er godt tilfreds med den, men jeg har så heller
ikke prøvet noget rigtigt kræs endnu, så jeg er ikke så forvent

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-10-04 18:49

In article <417d3a1b$0$99275$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Jørgen Nielsen wrote:
> Jeg har den der 70-300, jeg er godt tilfreds med den, men jeg har så heller
> ikke prøvet noget rigtigt kræs endnu, så jeg er ikke så forvent

Så lad være med at prøve det gode før du har råd ;)