Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 20D fra vildepriser.dk
Fra : Mathias

Dato : 23-10-04 14:23

Hej

Er der nogen, der ville have betænkeligheder ved at købet et 20D hos
www.vildepriser.dk
Det er fristende da de har det på lager og til en attraktiv pris.Jeg er dog
langt fra sikker på at der er DK manual med. Men hvordan forholder det sig
med reperation og evt. kalibrering for fokusproblemer med en evt.
import-version.

Mathias
E-mail: mathiasx@edbx.dk
Fjern de 2 "x"

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 23-10-04 15:26

Mathias wrote:
> [...]
> langt fra sikker på at der er DK manual med. Men hvordan forholder det sig
> med reperation og evt. kalibrering for fokusproblemer med en evt.

Jeg ville ikke spare de få hundrede kroner og leve med den usikkerhed
det er at købe hos et firma som måske, måske ikke, importere uden om
canon danmark, har selv lige købt hos photografica til 12.195.- og
ved at jeg har sikkerhed for at firmaet ikke er gået på røven imorgen.

Og skulle den have focus problemer, så skal du måske vente på at den
skal en tur omkring Tyskland eller Hong Kong for at få den ordnet.

Købt hos en anerkendt fotopusher og spar bekymringerne.

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : Casper

Dato : 25-10-04 10:14

On Sat, 23 Oct 2004 15:22:54 +0200, "Mathias" <mathiasx@edbx.dk>
wrote:

> [...]
>langt fra sikker på at der er DK manual med. Men hvordan forholder det sig
>med reperation og evt. kalibrering for fokusproblemer med en evt.

Hvis kameraet er købt i butik indenfor EU, så reparerer PW Service
indenfor garantien/reklamationstiden. Det er den samme reparatør som
Canon DK bruger. Der er således ingen problemer i at købe kameraet i
en "baggårsbutik", MEN jeg kender ikke de nærmere regler hvis kameraet
er parallelimporteret. Jeg valgte dog (mest pga. leveringstiden) at
købe hos Sct. Pauls Foto i Århus.

Casper