Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon ixus 500
Fra : Lars Hastrup

Dato : 21-10-04 15:43

Hej. Har lige bestilt et canon ixus 500 i tyskland, men er kommet til
at tænke på om man i det hele taget kan ændre menuen på kameraet til
dansk eller evt. engelsk.. Hvis ikke, kan man så evt uploade nyt
software til kamera. Lars Hastrup

Fra : Møller

Dato : 21-10-04 16:15

Der er "multi-sprog" i de fleste Canon modeller. Jeg har et Powershot S1 IS,
og har haft et IxusII, og der er multi-sprog i dem begge, så det er der også
i Ixus 500.
Men manualen vil ikke være dansk, men det er jo en anden sag.

Mvh
Møller

Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-10-04 16:39

"Lars Hastrup" <lars.hastrup.andersen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> at tænke på om man i det hele taget kan ændre menuen på kameraet til
> dansk eller evt. engelsk.. Hvis ikke, kan man så evt uploade nyt

Du kan sagtens ændre sproget til dansk, det er standard ved alle IXUS
kameraer i EU

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004