Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af kompakt kamera
Fra : Mikael

Dato : 21-10-04 08:23

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at købe et ultrakompakt kamera, men jeg har lidt
svært ved at finde ud af hvilket et der er bedst.

Kravene er som følger:
- Hurtigt (primært i opstart, og ingen eller lille udløser forsinkelse)
- Ultra kompakt/kompakt
- Gode billeder udendørs og fornuftige billeder indendørs
- prisleje 2000-2500,-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-10-04 12:20

"Mikael" <buzzdk2003@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> - Ultra kompakt/kompakt
> - Gode billeder udendørs og fornuftige billeder indendørs

Du kan ikke få lynhurtigt kamera med udløser og opstart og så meget lille
kamera, men jeg vil sige Canon Digital IXUS vil være et godt bud. IXUS 430
kan vist fås omkring den pris nu.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Mikael

Dato : 21-10-04 13:51

> Du kan ikke få lynhurtigt kamera med udløser og opstart og så meget
> lille kamera, men jeg vil sige Canon Digital IXUS vil være et godt
> bud. IXUS 430 kan vist fås omkring den pris nu.

Jeg er selvfølgeligt godt klar over at jeg ikke kommer ned på tider som et
D70, men mit nuværende kamera bruger ca. 6 sekunder på at starte op, og det
er jeg godt nok ved at være træt af.

mvh.

Mikael

Fra : pc

Dato : 21-10-04 19:24

Prøv at kikke på et fujifilm finepix f440

Det er mindre end canon
og prøv lige at kikke på
den cradle der er med
http://produkt.akam.no//vis_produkt.php?product_id=18998&view=images