Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Extern LCD display til Sony DCR-VX1000E Ca~
Fra : BK

Dato : 20-10-04 15:41

Hej,

Jeg søger med lys og lygte efter et externt LCD display til en Sony
DCR-VX1000E camcorder. Den må meget gerne kunne monteres oven på kameraet,
men alle muligheder er åben.

Kender nogen et mærke og måske endnu bedre et sted hvor man kan skaffe sådan
en fætter. Har prøvet de loakle butikker uden held.

MVH

Brian

Fra : Claus Smith

Dato : 21-10-04 07:56

> Kender nogen et mærke og måske endnu bedre et sted hvor man kan skaffe
> sådan
> en fætter. Har prøvet de loakle butikker uden held.

Har du prøvet hos de prof. leverandører f.eks. Goecker, Foto-C professional
eller Hother?

Claus Smith

Fra : Kell Christensen

Dato : 21-10-04 13:52

BK <brian@_123fjern_mabri.dk> wrote:

> [...]
>
> Kender nogen et mærke og måske endnu bedre et sted hvor man kan skaffe sådan
> en fætter. Har prøvet de loakle butikker uden held.

Bilka har i et stykke tid solgt en 5,5" LCD skærm til ca. 1500.-
Det er et lille 12v TV, men har Video indgang som du kan forbinde til
Sony'en. Så er det bare at bukke et beslag.

mvh Kell