Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
B&W UV og pol filtre
Fra : Mathias

Dato : 19-10-04 20:27

Nogle der ved hvor man kan købe subj. i DK, evt. i en netbutik

Mathias
E-mail: mathiasx@edbx.dk
Fjern de 2 "x"

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-10-04 20:42

In article <cl3pr4$288k$1@news.cybercity.dk>, Mathias wrote:
> Nogle der ved hvor man kan købe subj. i DK, evt. i en netbutik

Lige dette ville jeg køber fra HongKong via en eBay netbutik.
Her kan man næsten holde det under toldvæsnets bagatelgrænse.

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-10-04 02:45

Mathias wrote:
> Nogle der ved hvor man kan købe subj. i DK, evt. i en netbutik

Mon ikke _alle_ fotohandlere sælger sådanne?

--
Mvh, Ole Larsen - Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Gert Kingled

Dato : 20-10-04 16:40

Det kommmer an på hvilken de er - da jeg ved der er problemer i
øjeblikket med levering til forhandler - står selv på vente liste
ved min fototforhandler.