Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Epson L400 digitalkamera
Fra : Andropov

Dato : 17-10-04 08:23

Kvickly sælger et Epson L400 digitalkamera for 1495 kr i denne her uge.
Jeg synes umiddelbart det lyder billigt.
Er det ikke et godt kamera eller hvad er dårligt ved det ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 09:22

In article <df29e838.0410162322.353dd85c@posting.google.com>, Andropov wrote:
> Kvickly sælger et Epson L400 digitalkamera for 1495 kr i denne her uge.
> Jeg synes umiddelbart det lyder billigt.
> Er det ikke et godt kamera eller hvad er dårligt ved det ?

Jeg kan godt nok ikke finde mange tests af det på
nettet, og ikke et eneste billede på pbase. Så det er
svært at vurdere. Enten vil brugerne ikke vise deres
bileder frem, eller der er bare ikke solgt mange.

Modellen er fra april 2003.

Mit bud er, at det er et billigt kamera, som Epson så bare
har sat sit navn på. Ligesom Medion etc.

Men der er vel 14 dages returret ? Så køb det, skyd nogle
billeder, og lad os se.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-10-04 11:25

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> [...]
> har sat sit navn på. Ligesom Medion etc.
>
> Men der er vel 14 dages returret ? Så køb det, skyd nogle

Ikke ubetinget. Der er 14 dage vewd nethandel men man skal huske at aftale i
Kvickly at man kan få lov at returnere, men hav ikke forventingerne for
høje.

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 11:29

In article <41724874$0$208$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Simon Nielsen wrote:

> Ikke ubetinget. Der er 14 dage vewd nethandel men man skal huske at aftale i
> Kvickly at man kan få lov at returnere, men hav ikke forventingerne for
> høje.

Er det kun Bilka, Føtex, El-Giganten, Electric City m.m.
der har returretten ?

Jeg troede alle de store havde.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-10-04 14:41

> Er det kun Bilka, Føtex, El-Giganten, Electric City m.m.
> der har returretten ?

Jeg har ikke lige undersøgt om Kvickly har men det er kun nethandel hvor man
kan være siker på det. Men spørg altid. Desuden så ser kameraet jo ikke
ringe ud, men det er sikkert ikke for godt. Man kunne evt. bruge til at
børnene kunne bruge.

Fra : Andropov

Dato : 17-10-04 19:04

> Jeg kan godt nok ikke finde mange tests af det på
> nettet, og ikke et eneste billede på pbase.

Den ser god ud den pbase. Den bliver lige lagt ind i mine foretrukne i
internet explorer.

> [...]

> Modellen er fra april 2003.

> Mit bud er, at det er et billigt kamera, som Epson så bare
> har sat sit navn på. Ligesom Medion etc.

Jeg troede ikke at et så kendt firma som Epson der er kendt inden for
printere sådan satte deres navn på alt muligt.

Skal der helst være Carl Zeiss optik på for at det er rimelig
kvalitet.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-04 21:17

In article <df29e838.0410171003.5fcb612d@posting.google.com>, Andropov wrote:
> Jeg troede ikke at et så kendt firma som Epson der er kendt inden for
> printere sådan satte deres navn på alt muligt.

Hvis de ikke selv har en afdeling til det... De har ikke ret mange
modeller ude.

> Skal der helst være Carl Zeiss optik på for at det er rimelig
> kvalitet.

Nej. Canon, Nikon, Pentax, og mange andre laver også
fremragende optik.

Men Sony har fået Carl Zeiss navnet på objektiver der er
lige ringe nok efter min smag.