Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokritik
Fra : keldo

Dato : 16-10-04 11:55

Hej med jer

Netop vendt hjem fra en dejlig tur til Napoli, Italien. Jeg har lagt fire
fotos til kritik på www.fotokritik.dk. Billederne er taget med Canon A60.
Forvent ingen foto mirakler, da det er "almindelige" amatør feriefotos.
Jeg kan ikke det direkte link med titlerner er som følger. Kritik og gode
råd modtages med tak. Jeg regner nemlig med snart at invistere i A70 eller
D300.

Titler:
1. Napolitansk gade
2. Nonne shopping
3. Napolitansk fisker
4. Oktober i Napoli

RK

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 16-10-04 13:55

On Sat, 16 Oct 2004 12:54:49 +0200, "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

Hej Rene

>Netop vendt hjem fra en dejlig tur til Napoli, Italien. Jeg har lagt fire
>fotos til kritik på www.fotokritik.dk.

Hvorfor laver du ikke et link til billederne frem for forsiden ?
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=103817 - Nonne shopping

Så er de til at finde
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-10-04 13:59

> [...]

>råd modtages med tak. Jeg regner nemlig med snart at invistere i A70 eller

Det havde været bedre om du skrevet hvor på fotokritik dine billeder lå.
Jeg fandt dem under fotogrf Rene Keldorff.

>Titler:
>1. Napolitansk gade
>2. Nonne shopping

Du skulle været gået tættere på. Jeg har prøver at skære lidt i det - og
det blev fra alle sider. Det hjælper på billedet, men det er stadig et
snapshot.

>3. Napolitansk fisker

Et meget fint billede. Du kan deltage i fotostafetten i denne uge med
det billede.

Peter

Fra : keldo

Dato : 16-10-04 14:01

Lyder spændende, fotostafetten....kan du give mig et link?

RK

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-10-04 14:56

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>Lyder spændende, fotostafetten....kan du give mig et link?

Jeg kan se, at du har fundet den. Ellers er den her igen:

Peter