Bruge rw diske på iMac(a)
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 16-05-01 14:41

Hvordan er det lige at jeg for mit cdrom drev til at 'æde' en lukket
DirectCD? Jeg har før proppet rw-skiver i den, og de virkede fint - med
'UDF-format' udvidelsen formoder jeg - men den spytter dem bare ud med
meddelsen om at den er ukendt og om jeg skal formatere den!

Ifølge Adaptec DirectCD kontrolpanelet skulle lukkede skiver kunne åbnes
på alle computere der understøtter udf 1.5 format.

MVH ANR

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-05-01 16:24

Andreas N Rasmussen <email@domain.com> wrote:

> Ifølge Adaptec DirectCD kontrolpanelet skulle lukkede skiver kunne åbnes
> på alle computere der understøtter udf 1.5 format.

Prøv Adaptcs egen UDF udvidelse, jeg har fået DirectCD skiver fra en
Windblows maskine, der ikke kunne mountes af Apples egen UDF udvidelse.

--
Morten Reippuert Knudsen

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 16-05-01 18:13

Jeg proppede lige 'Adaptec UDF Volume Access' ind i udvidelser og smed Apples
ud. Samme resultat

Derefter downloadede jeg håbende den nye version 1.0.4 af samme udvidelse fra
roxio.com, men med præcis samme deprimerende resultat.

Nogen andre forslag eller skal jeg ombrænde dem i Toast som normal RW?